петък, 23 август 2013 г.

Смех

- Скъпа, трябва да ти призная нещо....Женен съм..
- Как ме изплаши! А аз си помислих,че са ти откраднали BMW-то!
   *
Жена към мъжа си:
- Скъпи, ще те попитам нещо, но моля те, отговори ми честно. Дебела ли съм?
- Скъпа, най-важното е да сме живи и здрави!
   *
Листо марихуана, ситно нарязано и добавено, като подправка в ястието на обикновен клиент на ресторант, ще го превърне в редовен клиент.
   *
Между съседи:
- Абе, комшу, цяла нощ тракате над главите ни!
- Нанасяме се.
- Ами през деня не може ли?
- Не може бе човек.Там откъдето изнасяме през деня не може!
    *
Един мъж е при любовницата си, когато късно вечерта съпругът й изненадващо се връща по-рано от командировка. Вратата предвидливо е заключена и на съпруга се налага да звъни и да чака. Тя се показва на вратата, наметнала на голо един халат, прегръща го с една ръка, а в другата му подава торбичката с боклук.
- Мили, радвам се, че се върна, но преди да си се изкъпал, би ли да изхвърлил боклука, докато аз спретна леглото?
Съпругът грабва кофата и се запътва навън, а през това време любовникът се измъква тихичко. И си мисли: "Страхотна жена - хем хубава, хем умна!"
Мъжът в това време си мисли: "Майка ти мръсна, откъде те намерих такава - хем грозна, хем мързелива"...
   *
Докторите казват, че пушенето съкращава живота, а смехът го удължава. Тогава четете вицове, когато пушите! Двойно удоволствие - и никаква вреда!
   *
Млад художник изведнъж целува модела си. Правейки се на обидена, тя го пита:
- Винага ли целуваш моделите си?
- Не, ти си първата.
- А много ли си имал?
- Ваза, чиния, цветя..ти си четвъртата.
   *
Да се запази младостта е невъзможно, но е възможно глупостта да не се загуби.