събота, 24 август 2013 г.

Смех

Майката на шотландеца не го пуска на дискотека с къса пола.
   *
- Скъпа, какво има за вечеря?
- Нищо...
- И вчера нямаше нищо!
- Сготвила съм за два дена..
   *
Веднъж Американеца,французина и Бай Ганьо се озовали при един дух.
-Ако някой от вас ми покаже спорт, който не мога да позная,ще го пусна да си върви,но ако го позная ще остане тук за винаги.
Първи започнал американеца.Тичал,скачал и падал.
-Волейбол-казал духът и познал.
Втори бил французина.Въртял краката си наляво-надясно и се радвал.
-Футбол-казал духът и отново познал.
Последен бил Бай Ганьо.Той въртял ръцете си в кръг и показвал среден пръст.Отново въртял ръцете си в кръг и отново показвал среден пръст......
-Добре ще те пусна да си вървиш само ми кажи какъв е този спорт???
Бай Ганьо отговорил:
-СПОРТ ТОТО-2.
   *
- Не ме гледайте на снимката, много лошо съм излязла там! Дайте си ми я!
- Госпожице, спокойно! Талона на колата и гражданската отговорност, моля.
   *
Японец и българин си говорели за дължината на работното време.
Японеца казва:
- Ние в Япония работим по осем часа. Два за мене, два за Императора и четири за Япония.
Нашенецът:
- Ние у България бачкаме по два часа. Щото нямаме император, па ни е през оная работа за Япония.
    *
Влиза ядосан мечока в горската аптека и казва на фармацевта:
- Искам 100 презерватива!
Зад него 2 заека като го чули, започнали да се смеят със все сила. Мечокът ги изгледал злобно и казал на фармацевта:
- Нека да са 102 презерватива...
    *
Любовта е едно такова вълшебно чувство, струва ти се, че летиш все по-нагоре и нагоре в облаците. А после идва просветлението, и разбираш, че се намираш в облаците, а парашута е забравен на земята.