понеделник, 12 август 2013 г.

Актуално!

Новият политик Бареков: Плевнелиев е палячо, а Борисов е смешник

Росен Плевнелиев е палячо, а Бойко Борисов е смешник. Такъв политически коментар направи
новият политик Николай Бареков като гост в своята телевизия ТВ7. Според Бареков, президентът се надявал да му се размине след грандиозния гаф с недопускането на български журналисти на вечерята с турския вицепремиер. „Няма как да му се размине, защото аз съм тук и ще му задавам въпроси“, закани се журналистът-политик.
Аз искам да попитам Росен Плевнелиев поел ли е ангажименти към турския вицепремиер. А сега след сделката за продажба на печатницата на БНБ на френска фирма бюлетините ще се печатат от дружество, довлечено от Плевнелиев, обясни Николай Бареков.
Като журналист съм много силен и аз ще си остана такъв, коментира още той. Бареков обеща, че няма да краде, като управленец. Той се възмути, че неговите връстници по площадите нямали зъби, което означавало, че държавата върви на все по-зле.