вторник, 20 август 2013 г.

Антипропаганда!

Новият политик Бареков вече регистрирал сдружение "България без цензура"

Да, влизам в политиката.
Влизането ми в политиката е неизбежно поради една проста причина – аз нямам друг вариант
да участвам в промените в нашата държава, които са наложителни и нямам друг вариант да бъда ефективно полезен за хората, чиито интереси защитавам в "България без цензура".
Това каза пред БГНЕС журналистът Николай Бареков. Смятам, че това е неизбежно.
Кога ще стане е въпрос на организация, а дали ще стане – отговорът е категорично да.
Попитан дали ще прави партия, Бареков отговори, че няма друг вариант за влизане в политиката без да се мине през партии. "Честно казано за мен трите партии БСП, ДПС и ГЕРБ със своето нелепо поведение във властта през последните години, направиха думата "партия" мръсна дума, както преди това направиха мръсна дума и думата "коалиция", заяви Николай Бареков.
Потвърждавам, че съм регистрирал гражданско сдружение, наречено Гражданско движение "България без цензура", чиито председател съм аз.
То ще създаде офиси във всички градове на страната по инициатива на местните хора, които искат да бъдат част от това движение, а дали собствено е субектът, който ще може да участва на избори, това вече е въпрос на Изборен кодекс и на развитие на самата платформа.
Смятам, че ще се стигне до искането на политическо движение с различно име от това на "България без цензура", защото все пак "България без цензура" е един много успешен, но все пак телевизионен, а не политически формат, съобщи Бареков.
На въпрос дали ще напусне TV 7, Бареков отговори:
"През есента, не през лятото, ще освободя поста изпълнителен директор поради една проста причина.
Не може човек да бъде отдаден на гражданската си кауза, да бъде всеки ден в провинцията при българските граждани и същевременно да се титулува изпълнителен директор. За една година на този пост и за общо 3 в телевизията, аз постигнах много добри неща, показателите са изцяло позитивни, телевизията е вдигнала десетки пъти рейтингите си, над 5 пъти е вдигнала и приходите си, за част от което аз имам заслуга.
Оставам в предаването "България без цензура".
Честно казано това предаване няма нужда и от водещ, то просто има нужда от организатор". На въпрос дали ще бъде водещ в предаването, Бареков отговори: Организатор да го наречем.
"Надявам се обаче, че като политическо движение, аз ще бъда търсен и ще бъда уважаван и от останалите медии, най-вече другите големи телевизии, защото искам да подчертая дебело – политическата система има нужда от коректив. Аз и това, което правя, се явяваме коректив на цялата политическа система. Ние сме срещу всички стари партии.