петък, 9 август 2013 г.

Смех

От рекламите на Космодиск:
"Ходих дълги години по доктори, но само той ме задоволява напълно и вече не ме боли.“
"Сложиха ми го и след малко болката премина.“
"По-лесно се качвам по стълбите, когато ми е отзад.“
"Синът ми, който живее в САЩ каза, че и в други страни го правят.“
"Става и за мъже.“
"Ако не те оправи, ти връщат парите.“
   *
Циганин на изпит за книжка. Изпитващият го пита:
- Колега, какъв е този знак?
- Халуминиев!
   *
- Как беше на морето?
- Какво да ти кажа... Същото, като на работа. Седиш, дремеш и чакаш да дойде време за ядене...
   *
Седи чукча в лодка и лови риба. До него изплува американска подводница. На мостика излиза офицер:
- Ей, чукча, покажи, къде се намира съветската база за подводници. Чукчата сочи с ръка:
- Ей там!
Офицерът засича курса и скача в люка с думите:
- Курс 210!
Подводницата се потапя и заминава. След един час на същото място изплува руска подводница. От люка се показва офицер:
- Чукча, видя ли накъде замина американската подводница?
- Курс 210 пое!
- Чукча, не се е*авай с мене! Покажи с ръка......
    *
Двуядрен процесор:
Докато едното ядро чака отговор на въпроса "Сигурни ли сте, че искате да изтриете всички файлове?", другото вече ги трие.
    *
- Много странно! Струва ми се, че само да ви поканя на танц и музиката свършва за нула време.
- Не ви се струва. Мъжът ми е диригента на оркестъра.
    *
Знаете ли какво е пернишки тунинг по време на криза: слагат се лети джанти само от страната на дискотеката.