понеделник, 16 септември 2013 г.

Смех

 Връща се първолак от училището след първия учебен ден и минава покрай детската градина. 
В двора децата играят в пясъчника, приближил се към тях, въздъхнал и казал:
- С удоволствие бих си поиграл с вас, но образованието не ми го позволява.
   *
Моряк разправя на приятел:
- За старата ми лодка са нужни трима.
- Трима ли?
- Да. Един да гребе, един да изгребва водата и един да вика за помощ!
    *
Съпрузи се разхождат из залите на галерия и изведнъж се натъкват на картина, на която е изобразена гола жена, покрита тук-там с листа. Съпругата погледнала картината и отминала, но съпругът останал дълго време пред платното. Най-накрая съпругата се приближила до мъжа си и попитала:
- Какво чакаш?
- Есента!
    *
Трима приятели седят в кръчмата и спорят кой има по-силна памет.
- Аз си спомням първия учебен ден.
- Аз пък си спомням първия ми ден в детската градина.
- А аз си спомням абитуриентския бал на родителите ми - тръгнах с татко, а се върнах с мама.
   *
Последните научни изследвания са доказали, че бирата съдържа женски хормони. Защо?
Като изпиете три чаши, почвате по-лошо да карате кола.
След шест бири почвате да се хилите на всяка дивотия.
След десетата бира се налага да пикаете седнал.
   *
Между ученици:
- Баща ми ме хванам, че пуша.
- И кво?
- Накара ме да изпуша цяла кутия.
- И какво? Изпушил си ги? И всичко е наред?
- Да. Сега чакам да разбере, че пия.
   *
Първият ден на Мохамед в училище.
- Как се казваш? - пита учителката.
- Мохамед.
- Ти вече си американец. - реплекира учителката. - Така, че отсега ще се казваш Къртис.
Мохамед се прибира след училище вкъщи и майка му го пита:
- Как мина първият учебен ден, Мохамед?
- Моето име вече не е Мохамед. Сега съм американец и името ми е Къртис.
- Искаш да опозориш семейството си ли? - ядосано казва майка му. - Нима се срамуваш от родителите си, народа си, религията си? Засрами се! - след което го набила и се обадила на баща му да се оплаче.
Прибрал се бащата от работа бесен и той го набил.
На следващия ден Мохамед отива на училище и учителката, виждайки синините по него, пита:
- Какво се е случило с теб Къртис?
- Накратко госпожо, след пристигането ми в Америка, бях атакуван от двама араби.