сряда, 18 септември 2013 г.

Смех

  При треньорката на националния отбор по фигурно пързаляне идва осемгодишната Албена и казва:
- Трябва да ме вземете в отбора!
- А какво можеш?
- Мога на голяма скорост да напиша осмица на леда.
- Това го могат всички!
- Аз пиша с римски цифри
   *
 Ех, да живееш на Малдивите, да имаш заплата като в Лихтенщай, да ядеш като американец, да пиеш като немец, да спортуваш като бразилец и за теб в България да работи китаец с японски мозък и сингапурско трудолюбие за етиопско възнаграждение...
   *
 Какво става, когато пуснеш една чалга песен на обратно?
Гърдите на певицата спадат и тя се прибира с рейса на село.
   *
Седят англичанин, французин и турчин на една поляна и мързелуват. По едно време англичанина казал:
- Искате ли да играем на голф?
Французина:
- Да, това е много хубава игра. Аз съм съгласен.
Турчина:
- Аз не знам как се играе.
Англичанина:
- Еми трябват топки, пръчка и дупка. Ето аз имам тука едни топки.
Французина:
- Аз имам една пръчка.
Турчина:
- Абе аз имам работа и трябва да си ходя...
   *
Писмо, намерено в бутилка в океана: “Намирам се на необитаем остров. Няма магазини, пари, автомобили, политици, мръсен въздух. Пукнете се от яд!”
   *
Мравка се разхожда с гъсеница на гърба. Среща я друга мравка и я пита:
-Мравчо, какво е това на гърба ти?
-Космодиск!
   *
В музея:
- Това е Минерва.
- А този до нея, мъжа й ли е?
- Не...Тя не е имала мъж. Тя е била богиня на мъдростта.