събота, 7 септември 2013 г.

Актуално!

Борисов: Хапех си ръката, докато Шамари и Дудуци идваха под строй пред дома ми

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов разказа пред членове от младежката организация на партията как се чувствал по време на протестите пред дома му. В продължение на няколко седмици през месец юли демонстранти се събираха всяка сутрин пред къщата му в Банкя, подканяйки го да се върне заедно с парламентарната си група в Народното събрание.
„Хапех си ръката, когато Петна, Шамари, Дудуци и всякакви идваха под абсолютен строй. ТВ7 и „Алфа” идват за първото включване, директно. Преди това идват протестиращите с бус, паркират отстрани, ядат семки, пият кафе и чакат шефа. Шефът е журналистката от ТВ7, която е на работа. Щом я видят, че идва с камерата, се събират. Един минава и им раздава плакатите „Бойко на работа”. Ако аз бях поискал помощ от партията, какво щеше да се случи пред нас.
Седмици наред – излязат, извикат, спират, седят един час и идва следващото включване. Щом излезе тази с микрофона, пак всички стават, застават и започват „Бойче, на работа”. Свършва предаването и минава един и им раздава пари.
„Завчера един депутат от ДПС ми показваше жест, наподобяващ ръка. Един депутат, който действително мога да го обърна с хастара обратно. Много съм горд със себе си, с търпението си. Вече на 3-4 пъти успявам да не им отговарям на провокациите”, развесели Борисов присъстващите в залата и предизвика аплодисментите им.