събота, 21 септември 2013 г.

Смех

Жена кара колата си в сервиз. Механикът:
- Какъв е проблемът?
- Придръпва... гасне... Седем сервиза обиколих - навсякъде ми отказват!
- Не се притеснявайте - ще оправиме нещата!
Механикът вдига капака - а там бележка: "Жена ми не може да кара. Няма да плащам."
   *
Следващата година, Нобеловата награда за мир е обещана на този човек, който успее да сблъска ислямския свят с Китай...
   *
- С жената в леглото съм като "Плейбой"!
- Какво ще рече това?
- Веднъж в месеца...
   *
По време на закуската съпругата казва:
- Сигурна съм, че не помниш какъв ден е днес.
- Глупости, много добре знам какъв ден е днес! - отговаря съпруга и тръгва за работа.
В 10:30 на вратата се звъни. Жената отваря и вижда на прага букет от прекрасни рози.
В 13:00 отново се звъни. Този път на прага намира кутия с любимите си шоколадови бонбони.
В 15:00 отново се звъни. Този път страхотно кожено палто.
Вечерта съпругът се прибира и тя му казва:
- О! Скъпи! Първо цветя, после бонбони, после кожено палто! Това е най-страхотния ден на Военно-въздушните сили в моя живот....
    *
Американски учени предупреждават:
Брус Уилис остарява, Земята отново става беззащитна пред метеоритите.
    *
В Русия в детските градини, след ваксинация децата не хвърлят памука със спирт, защото мирише на татко.
    *
- Жена, като ми се припие бира, да ме събудиш!
- Откъде да знам кога ще ти се припие бира?!
- ..А бе, няма проблем, ти само ме събуди!
    *
Табела на сервиз в Сърбия:
"Аутомобил со Борче, со Мачка и со Пичка...не правим!"
Превод: "Кола Ситроен, Пежо, Рено ... не ремонтираме"