неделя, 22 септември 2013 г.

Смех

 - Казват, че брюнетките са по-страстни от блондинките.
- Глупости! Моята жена беше и блондинка и брюнетка, и не забелязах никаква разлика!
      *
 Демокрацията започва с изборите и завършва с тях.
      *
 Съдейки по всичко, САЩ ще станат първата държава, в която ще забранят секса заради нарушаване на правата на импотентните.
      *
 Видове руска рулетка:
Индийска: Дават ви флейта и шест кобри. Едната е глуха...
Американска: Право шосе, завършващо в стена. Шест коли с 12-цилиндрови двигатели. Едната няма спирачки...
Полска: Стая. Шест бутилки "Етил". В едната молекулите са разменени - метил.
Африканска: Шест канибалки се готвят да ти правят френска. На едната не са извадени зъбите.
Турска: Шестима голи мъже, подредени в кръг, си подхвърлят мокър сапун.
      *
 Жал ми е за китайците. Жена му го напусне,
той излиза на улицата и всяка му напомня за нея....
      *
Психологът:
- Дядо ви е умрял...
- А аз имам още един.
- И закъснявате за погребението.
- Качвам се в колата и ГАЗ!.
- Не, страх ви е да карате.
- Изпивам бутилка водка за смелост.
- Ето! И както сте пиян ви спира КАТ.
- Ще се спазаря.
- Няма, катаджията е жена.
- Ще се запозная с нея.
- Да, ама е грозна.
- Да, ама аз вече съм пиян!...
        *
Срещнали се двама съботяни и се заприказвали:
- Вървя си аз в събота в парка и по едно време почва да вали дъжд - казал първият. Огледах се и какво да видя, пред мене чадър. Ами сега, какво да правя, ако се наведа да го взема, това е работа, грях е, помолих се аз на Господа и стана чудо-вляво дъжд, вдясно дъжд, по средата слънце пече!
-Това е нищо-казал вторият. Аз като си вървях в събота в парка и гледам пред мен чувал с пари! Какво да направя, ако се наведа да го взема е работа, грях голям, помолих се на Господа и стана чудо-вляво събота, вдясно събота, по средата петък!