понеделник, 23 септември 2013 г.

Смех

Уникални са чудесата на гражданската авиация - закуска в София, обяд в Лондон, вечеря в Ню
Йорк, багажа ти в Буенос Айрес...
     *
Между две баби:
- Утре женим внучката!
- Оооо, честито, откъде е момчето?
- От фейсбук...
     *
Разбила се чаша - на щастие е.
Разбило се щастие - на чашка е.
     *
- Мога ли да ви услужа с още нещо? - пита пиколо, което току що е настанило в хотелската стая мъж и жена.
- Не, благодаря, нямаме нужда от нищо повече - отговаря мъжът.
- А, нещо за вашата съпруга?
- Е, добре, че ме подсети. Донеси ми една пощенска картичка.
     *
Медицинската сестра разнася вечерта таблетки.
Болния:
- А това какво е?
- Това е разхлабително, не бойте се, то не действа веднага и е много меко...
- Уф! А аз вече взех приспивателно...
      *
Звъни телефонът в търговска фирма:
- Ало, извинете, колко струва при вас тоалетната хартия?
- Вижте на страница 237 от каталога ни.
- Ако имах вашия каталог, въобще нямаше да ми трябва тоалетна хартия.
      *
Интервю за работа.
- Имате ли препоръки от предишното място?
- Да, препоръчаха ми да си търся нова работа.
      *
Ден преди Великата Октомврийска Революция се провежда заседание на революционерите. Влиза запъхтян човек, застава отпред и казва:
- Граждани! Революцията се отменя!
- Защо?
- Феликс Едмундович замина на риболов.
- Е какво, без него не може ли да стане революцията?
- Без него може, но без Аврора не се получава....