събота, 28 септември 2013 г.

Смех

Днес се чувствам като сириец - и властта не мога да трая, и опозицията също!

     *
Всеки път след като съм ходил във фризьорския салон ме мъчи един въпрос - защо ме питаха как искам да ме подстрижат?
     *
- Защо мъжете искат да се женят за девствени жени?
- За да не може да ги критикуват.
     *
- Докторе, ужасно ме боли задника!
- Къде бе, моето момче?
- Ми тук - около входа...
- Виж сега, да ти обясня... Това не е вход, а изход, по принцип.
     *
Не се срамувам от бедността си...
До нея стигнах с честен труд!
     *
Моля, пишете на кирилица,защото не е едно и също - “Пенка отиде на къра.” и “Penka otide na kura."
     *
Жена ми започна да подмята какво иска за подарък за предстоящата ни годишнина:
„Искам нещо лъскаво, което да вдига от 0 до 150 за 3 секунди.”
Купих й кантар за баня.
     *
Влиза принца при спящата красавица и какво да види..... Празни бутилки и презервативи, смачкани салфетки...
А на стената пише с големи букви
"Каквото искате правете, само не я целувайте"