неделя, 29 септември 2013 г.

Смех

Проверяващият на варненския пазар:
- Имате ли документи за тази риба?
- А какво ви трябва? Смъртен акт ли?
     *
- Докторе не мога да заспя.
- Представете си, че взимате една пачка от 1000 лв. и броите, все ще заспите по някое време!
След седмица:
- Какво стана, помогна ли?
- Ами не. Броих, броих и все ги изкарвам 999 лв. Броя и пак броя, и пак и не мога да заспя от нерви, че ми липсва един лев.
Доктора:
- Май по добре да се върнем на конвенционални средства - ще броим овце!
След седмица. Човека още по нервен и разтревожен. Доктора пита:
- Какво стана, брои ли овцете?
- Мани мани. Броих, броих и като стигнах до последната овца тя ме погледна в очите и попита с човешки глас: „Абе какво стана с онея 1000 лева?
     *
Алкохолик трупал изпитите бутилки в един ъгъл на кухнята.
- Тате - казал синът му - може ли да върна някоя бутилка, за да купя хляб?
- Може. То, ако не съм аз ще умрете от глад!
     *
Говорят си две акули. Една пита:
- Ти как ловиш хора?
- Виждам плувец. Правя един голям кръг около него, после един малък и го хващам.
- А не трябва ли направо с малък кръг? - пита другата акула.
- Може и така, но тогава ще се наложи да се ядат с го*ната.
     *
Когато майката купува на сина шоколад, таткото, за да подготви детето към реалния живот, отхапва от шоколада 20 процента.
     *
По време на Перестройката един руснак, почиващ на Слънчев бряг, пита лежащия до него българин:
- Дорогой товарищ, как у вас идет Перестройка?
Нашият му отговаря троснато:
- П..ка ти лелина!
А руснакът:
- Очень хорошо, мой друг, мы тоже идем по пути Ленина!
     *
Мишката пита хамстера
- Добре де братовчеде, защо мен ме преследват тровят ме, все гледат да ме убият и да ми направят нещо лошо, умирам от глад понякога.. а теб те хранят, галят, глезят те, чак играчки ти купуват ...
- PR скъпа... PR