сряда, 4 септември 2013 г.

Смех

Обява в местен вестник в Хайфа:
"Ракетен удар по Вашата тъща от територията на Ливан. 1000 шекела. тел..."
   *
 Идеалният съпруг е този, който се прибира от работа навреме, купува храна, готви, пере, чисти апартамента, занимава се с децата...
Заключение: най-добрият съпруг - това е съпругата.
   *
Молитва на ЕРГЕНА! Господи, избави ме от женитба...но ако все пак се оженя, избави ме от рога...но ако без рога не може, нека за тях да не разбира,...но ако разбера, нека това не ме вълнува!!!
   *
- Абе, бях в Барселона и навсякъде чувам "маняна". Какво значи?
- Ами това е нещо, което ще се случи, но няма определен срок - може след ден, месец, догодина, без да го мислиш. Аз пък бях в Истанбул и навсякъде чувам "яваш, яваш". Това пък какво означава?
Помислил турчинът и казал:
- Ами как да ти го обясня... Това е нещо като "маняна", но без това напрежение в него.
   *
Говорят си генетици:
- Е, как са новите ви картофи? С най-новите модификации? Според мен са отврат!
- Тихо! Може да те чуят!!
   *
Кое е най-великото еврейско откритие?
- Формулата за сложна лихва.
   *
Правителството обмисля поредната инициатива за повишаване на приходите в бюджета: да се мерят българските граждани при всяко пресичане на границата, а разликата в теглото да се заплаща като експорт или импорт, в зависимост дали са напълнели или отслабнали.