петък, 25 октомври 2013 г.

Смех

Мили дами, ако искате мъжете да ви слушат, говорете им на микрофона…

   *
Всеки мъж е длъжен да помни, че повече от четири дами не си позволява да има дори тестето карти!
  *
Тръгнало малкото зайче през гората. Среща един катър и го пита
- Ти какво си, бе ?
- Катър.
- ? ? ?
- Баща ми е кон, майка ми - магаре.
Среща куче:
- К’во си бе ?
- Куче, вълча порода - баща ми е вълк, майка ми - немска овчарка.
Среща една муха:
- Ти к’во си
- Конска муха.
Егати и извратената гора си казало зайчето...
    *
Попитали радио Ереван:
- Може ли куче да получи инфаркт?
- Може, ако му се създадат човешки условия за живот...
   *
Във връзка с високите температури, топлофикация ще сприра топлата вода в определени райони с цел предпазване от топлинни удари на гражданите.
  *
Върви си Кумчо Вълчо по горската пътека и среща Зайо Байо. Заека носи един цветен телевизор.
- Къв е тоя телевизор бе Зайо? - пита Вълка.
- Абе дълга история...
- Кажи де! - казва Вълка.
- Ми, разхождах се аз сутринта из гората и срещнах Лисицата. И Лисицата вика: "Зайо, айде да те водя вкъщи да пием чай". Отидохме у Лисицата, тя се съблече, легна на леглото и ми вика: "Зайо, вземи ми най-скъпото!". Аз се огледах и взех цветния телевизор.
Вълка като чул, викнал:
- Абе Зайо, ти не си никакъв мъж!
Заека се обидил и му казал:
- Е ти като си такъв голям мъж ходи вземи холната гарнитура.
   *
Двете условия за стабилно женско приятелство са различен вкус за мъже и еднакъв вкус за алкохол.
  *
"Странна държава сме ние: властта се предава по полов път, любовниците - по финансов, а парите - чрез избори."