понеделник, 28 октомври 2013 г.

Смех

- Какво е общото между сперматозоидите и държавните чиновници?
- Милиони и от едните, и от другите ходят на работа, но винаги само един свършва всичко.
   *
-Тате, каква е разликата между бедата и нещастието?
- Ами, Иванчо ако майка ти се качи в планината и падне в пропаст – това е нещастие. А бедата е това, че майка ти не иска да ходи никъде…
   *
Хлапе се прибира вкъщи цялото мокро.
Майка му го пита:
- Къде успя да се измокриш така, навън е сухо?!
- Ами играхме си с децата на кучета.
- Е, и?
- На мен ми се падна да играя дървото.
   *
Врачанска поезия:
Да са заврънеш в бащината къща,
когато грозгьето във вино са превръща,
и свел главЪ над майчиното рамо,
тихо да шептиш: ''Заклаате ли прасето, мамо?''
   *
От Алберт Айнщайн:
"Ако теорията на относителността се потвърди, то немците ще кажат, че съм немец, а французите - че съм гражданин на света.
Но ако бъде опровергана, французите ще ме обявят за немец, а немците за евреин".
   *
Влиза извънземен в магазин за мозъци:
- Извинете, трябва ми мозък за един експеримент.
- Заповядайте, разгледайте! Имаме мозък от маймуна, струва 500 лева.Това е женски мозък и струва 1000 лева. А това тук е мъжки мозък и струва 10 000 лева.
- Защо мъжкият е най-скъп?
- Как да Ви кажа, нов е, почти не е ползван...
   *
Ако Титаник бе потънал днес…

Барак Обама: Свидетели сме на безпрецедентен терористичен акт.

Путин: Титаник не потъна, а беше участник във водно-кинетична операция.

Уолстрийт: Титаник е твърде голям, за да го оставят да потъне.

Ню ейдж гуру и автор: В кораба няма дупка, освен ако не повярвате, че има.

Бойко Борисов: Титаник нямаше да потъне, ако от тройната коалиция бяха строили магистрали.

Никола Груевски: Потъването на перлата на Македонскио флот – Титаниче, е най-големата трагедия за нашио народ за последните 8 иляди години.

Случаен водач на Голф 2: Мда, и минауата година тука потъна един кораб у Владая. Шо винкел си замина, ей така.