четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Смех

Деветдесетгодишен мъж седи на пейка в парка и плаче. Един младеж го пита какво има.

- Влюбен съм в двайсетгодишно момиче – изпъшква старецът. – Тя е хубава, мила, внимателна, готви страхотно и правим фантастичен секс три пъти на ден.
- Тогава защо плачете?
- Забравих къде живеем!
    *
Един човек си търси секретарка. Интервю... и хоп - перфектната с точното образование.
Първи работен ден.
Пристига секретарката. Влиза в офиса на шефа и отваря прозорците да влезе свеж въздух. След малко пристига той и започва да крещи.
- Кой отвори прозореца?
- Аз - отговаря секретарката.
- Ти луда ли си ма, аз съм осмак (недоносен, роден в осмия месец). Не трябва да ми е студено, ще се разболея...
Цял ден е сърдит и не и говори.
Втори работен ден.
Влиза секретарката в офиса му, без да отваря прозореца, оставя ваза с цветя на бюрото му и излиза.
Идва той, отваря вратата и започва отново да вика.
- Кой сложи тези цветя тук?
- Аз - отговорила тихо тя.
- Ти луда ли си ма, аз съм осмак, какви са тези цветя, имам алергии...
Трети работен ден.
Пристига шефа влиза в кабинета си и гледа секретарката гола върху бюрото му с разтворени крака.
- Какво правиш?
- Влизай да те износя още един месец, че направо ми писна.
   *
Между собственици на хотели-all inclusive:
- Моят готвач прави 20 кюфтета от един сух хляб.
- А моят прави З0 само от вътрешноста на хляба,а от корите му още 10 шницела....
    *
Какво пишело на надгробната плоча на хипохондрика?
- Аз нали ви казах, че ми има нещо!
    *
На пътя е спряло BMW и не тръгва. Отзад се наредила голяма опашка от коли. Всички свирят с клаксоните. От BMW-то излиза красива блондинка, приближава се към най-близкия автомобил и казва на шофьора:
- Господине, бихте ли погледнали какво й има на моята кола, а аз тук ще натискам клаксона вместо вас…
    *
- Какво е българин, притежаващ немска точност?
- Това е човек, който всеки ден закъснява за работа точно 15 минути.
    *
Да спиш по гръб е вредно за белите дробове, да спиш по корем е вредно за червата, да спиш на лявата страна е вредно за сърцето, а да спиш на дясната - за черния дроб.
Списание "Здраве" желае на всички приятен сън!