неделя, 20 октомври 2013 г.

Честито!

Гришо успя! Първата АТР титла вече е факт

България вече има своя шампион на АТР тура! Григор Димитров се превърна в първия български тенисист, печелил АТР турнир след победа с 2-6 6-3 6-4 над Давид Ферер във финалния двубой в Стокхолм. 
Мечтата ми се сбъдна", бяха първите думи на Григор Димитров по време на церемонията по награждаването на турнира в Стокхолм.

"Залят съм от положителни емоции. Давид, винаги е трудно да се играе срещу теб, благодаря ти за за битката", обърна се Гришо към загубилия финала Давид Ферер.

Това бе и първи турнир, на който новият му треньор Роджър Рашийд присъства на трубните, а след перфектното начало на съвместната им работа хасковлията не пропусна да се обърне към него.

"Благодаря на екипа си. Благодаря ти, Роджър, благодаря и на Нина - агентът ми. Нямам думи. Този турнир е много специален за мен, тук винаги се чувствам като у дома си и за щастие първата ми титла бе спечелена именно тук. Много съм щастлив, надявам се, че и догодина ще участвам", завърши първият българин с титла на АТР турнир. 


"Поздравления за Григор, той изигра много добър мач. Още веднъж поздравления и успех в бъдеще. Загубих, тъжен съм, но благодаря на феновете за подкрепата", бе краткият коментар на Давид Ферер, който след последната точка от яд счупи ракетата си, а малко по-късно я подари за спомен на едно от децата в публиката.