понеделник, 7 октомври 2013 г.

Разкрития!

Каката на Бойко я изпитвали  час и 40 минути за шеф на “Шейново”

Д-р Красимира Иванова е уважаван педиатър и неонатолог в лекарската гилдия. 31 години работи в системата на родното здравеопазване. Междувременно стана публично известна и като по-голямата сестра на бившия премиер Бойко Борисов. Преди 2 месеца стана ясно, тя ще се кандидатира за директорския пост на “Шейново” и вече реализира това свое намерение.
“На 2 октомври мина етапът на конкурса, при който се прави публична защита на програмата за развитие на болницата. Защитата е пред 11-членна комисия, участниците в нея са с различна специалност. 1 час и 40 минути ме изпитваха. Беше ми много продължително и натоварващо в интерес на истината, но няма как. Такива са изискванията. Не зная в какъв срок ще ни отговорят как сме се представили. Казаха, че ще ни изпратят писмено известия”, обяснява Красимира Иванова в интервю за в. “ДОКТОР”

“Брат ми винаги ще ми бъде брат, но аз си имам свое виждане за израстване в кариерата ми”, добавя тя в опит да опровергае злите езици.