неделя, 6 октомври 2013 г.

Актуално

"Винету" била любимата  детска книга на доктор Бойко Борисов

Един водещ ме попита, коя е най-хубавата книга, която си чел като малък и аз казах, че това е романът “Винету”, оттогава се пише, че съм чел само тази книга, а аз съм доктор на науките. Това разказа пред Кеворк Кеворкян Бойко Борисов, който се възмути от упоритостта на някои медии да изтъкват колко малко е чел в живота си.
Пътувам из България, за да давам кураж на нашите симпатизанти, които или са освободени, или ще бъдат освободени от работа, продължи лидерът на ГЕРБ. Според него, това му доставя огромно удоволствие, защото се движи по построени от правителството на ГЕРБ обекти – магистрали, първокласни пътища, мостове, тунели, естакади.

Народът ме обича и ме постави отново начело на първа политическа сила в парламента. Но другите партии взеха всичко, въпреки че не са победители. Няма как при това положение да сме конструктивни, просто няма как, уточни експремиерът.

Като говорих с Владимир Путин последния път, той ми каза имаш страшен агент при мене, като говореше за кучето, което му подарих. Борисов пък казал на руския лидер, че не иска нещо лошо да се случи на животинката.