неделя, 6 октомври 2013 г.

Актуално!

Умря циганката, Орешарски сам се хвали!

„Мисля, че е един работещ кабинет. Мисля, че това е един от най-добрите кабинети през
прехода. За 3-4 месеца не могат да се правят категорични изводи. Политиката е екипна игра", заяви в предаването „Оригиналът" по ТВ7  министър-председателят Пламен Орешарски.

„Ще бъдем толерантни към всички критики, които идват отвън. Още повече критиката винаги е коректив, особено добронамерената", добави министър-председателят.

„Аз лично нямам предпочитания към въпроси. Дори в много случаи неудобните въпроси са по-удобни. И от минали мандати няма случаи да съм се обаждал на журналистите или главни редактори да коментирам каквото и да било", каза още Пламен Орешарски. По думите му, премиерът не бива да се явява всеки ден по телевизията и да наставлява гражданите как да живеят, кое е добро.

„Формулата на кабинета е твърде различна. На този етап няма нужда от коалиционен съвет. Аз съм диалогичен човек. Диалогът ще продължим и в бъдеще", допълни Пламен Орешарски.

„Надявам се с течение на работата парламентът да се стабилизира. Опозицията да поема също своите функции. Досега тя е по-колеблива в изявите си. Много се надявам с течение на времето опозицията също да поеме своята роля", посочи Пламен Орешарски.

"Винаги съм изпитвал дълбоко уважение към президентската институция. Никога не съм си позволявал да правя характеристики на президента. Винаги сме си говорили с президента, защото институционалната култура е ключова за нормално управление на държавата. Една държава не се управлява само от президента, или само от премиера, или само от съдебната система. Тя е система от инситуции. Трябва да има диалог. От страна на правителството сме се стремили да поддържаме нормални и работещи взаимоотношения с президента и ще продължим да го правим", обясни Орешарски.