сряда, 13 ноември 2013 г.

СмЕх

Жена към мъжа си:
- Трябва да уволним новия шофьор! Днес едва не ме уби!
- Скъпа, трябва да му дадем още един шанс.
   *
Двама тинейджъри си говорят:
- Знаеш ли, срамувам се да питам за презервативи в аптеката.
- Ще те науча какво да правиш. Влизаш и питаш: "Имате ли гумени ръкавици?". Те отговарят "не". Тогава ти им казваш:
"Дайте тогава нещо подобно, може и десет презерватива да си надена на пръстите". Разбра ли?...
- Разбрах.
- Хайде отивай да пробваш.
След няколко минути момчето се връща смутено:
- Ще ми се смееш, но те наистина имаха ръкавици.
   *
Сомалийски имигрант пристига в Берлин. Спира първият срещнат човек дето вижда и му казва:
- Благодаря Ви, господине. Германия ми позволи да живея тук, даде ми жилище, помощи за храна, безплатно медицинско обслужване, безплатно образование и никакви данъци!”
Минувачът му казва:
- Имате грешка, аз съм афганистанец.
Сомалиеца продължава нататък, среща друг минувач:
- Благодаря за красивата ви страна! и т.н.т.
А човека му казва:
- Я не съм немец бе, аз съм иранец.
Сомалиеца не се отказал, продължава нататък, стиска ръката на следващият минувач и пак го поздравява:
-Благода ви за всичко във вашата прекрасна Германия! и т.н.т
- А бе човек, аз не съм германец, аз съм турчин!!!
- Е добре де, а къде са германците ?
- Къде, къде- погледнал си часовника минувача- на работа са в момента.
   *
Трите вида сутиен-Католическият тип (поддържа масата), тип армията на спасението (повдига падналите) и баптисткия (прави планини от нищо).
   *
Консервативният университет по архитектура, строителство и геодезия стартира новата учебна година. Ректорът обяснява на първокурсници правилата:
- Забранено е посещението на женските общежития от момчета, както и мъжките - от момичета. Първото нарушение се наказва с глоба в размер на 20 лв, второто - 40 лв., а третият път - 60лв. Има ли нещо неясно?
Един от студентите вдига ръка:
- А колко е месечната такса?
   *
Как се познават кореняците софиянци?
- По жълтото паве в кацата със зеле.
   *
Какво знаете вие за целеустремеността? Юрий Гагарин цял живот не пил, не пушил и тренирал за това да не бъде 108 минути в Съветския съюз.