събота, 16 ноември 2013 г.

СмЕх

- Вчера ходих по магазините. 
- Шопинг? 
- Не, зяпинг...   
   *
- Знаеш ли, че Иван спечели от тотото 500 хиляди. И то само седмица след сватбата!
- Горкия. Никога не му е вървяло....
   *
-Защо Хари Потър има белег под формата на светкавица на челото?
-Като малък го блъснал Oпел...
   *
- Мило, искам подарък... Kато го настъпя и за 3 секунди да вдига 100!
- Добре, мило... Ще ти подаря кантap!
   *
Aко не псувaте докaто шофирaте, знaчи, определено не следите внимaтелно пътнaтa обстaновкa!
   *
18 век: млад рицар в доспехи и с шпага гадае с маргаритка: "обича ме- не ме обича..."

19 век: млад джентълмен във фрак и с цилиндър гадае с маргаритка : "обича ме...струва ми се: ще ми пусне - няма да ми пусне..."

20 век: младеж в дънки гадае с маргаритка: "обича ме? на кой му пука...Ще ми пусне? Мноо ясно....Ще ми стане- няма да ми стане..."

21 век: същество от неопределен вид гледа една маргаритка, емблемата на Skype, и чете в монитора: "обичам те! искам те! хайде да се видим!" И гадае: "мъж-жена-активен-пасивен
    *
Кръстословица за хора с високо самочувствие:
ВОДОРАВНО
1. Названието на четвъртия гръден прешлен на динозавъра Тиринозариус Рекс.(археолог.)
2. Обръщението “ Мама ти,стара” на древноарменски .(шег.)
3. Напитка приготвяна от тигрови нокти, влакна от гърбица на камила, корени от хрян и слюнка (използувана за лекуване на хемороиди в начална фаза при някои берберски племена).
4. Бащиното име на известен сенегалски бактериологист.
5. Шумерски бог на финансовите катастрофи и обществените бани.
6. Не особено известен наш биатлонист от близкото минало, починал трагично при задавяне с кокоша кост на сватбата на братовчед си.
7. Финикийското название на гъбички на краката.(финик.)
8. Известен казахстански звероукротител, гостувал у нас с московски цирк през 1966 г.
9. Звездата отстояща на 432 541 светлинни години от лявата пета на “Малката мечка”
10. Известна пакистанска фирма за производство на лопатки за въглища,доминираща на средно- азиатския пазар в края на 19 век.
11. Ритуален танц от горното поречие на река Нигер, изпълняван от местните шамани при лечение на абсцес на горен молар.
12. Другото название на Hypnum Felicium. (бот.)
13. Малък паразит от семейството на бълхите, изчезнал преди около 154 459 години.
14. Названието под което плоските клещи са известни в някои планински райони на Перу.(арх.)
15. Известен наш статист участвувал при заснемането на около дузина телевизионни филми през 60те години.(включително и ролята на човек слизащ от файтон на гара в трети епизод от “ На всеки километър”).