сряда, 20 ноември 2013 г.

СмЕх

Потънал съветски кораб. Екипажът се спасява и изплува до близкия остров. Обаче ги хващат
някакви диваци и се канят да ги ядат. Капитанът преговаря с тях:
- Другари, при вас имаше ли революция?
- Не.
- А съветска власт?
- Не.
- А колективизация?
- Не.
- А култ към личността?
- Не…
- А перестройка? И това не?
- А ленински съботници всеки месец? Пак не? Ами тогава от какво сте озверели така?
   *
Баща се кара на сина си:
- Стига си се оплаквал че нямаш пари бе! Вземи да направиш нещо, намери си някаква работа! Аз например, като бях на твоите години, ходех нощем да разтоварвам вагони на гарата. Докато не ме хванаха...
   *
В хладилника в службата имаше кифла с бележка: "Не ме яж!"
Сега там стои празна чиния с бележка:
"Мен кифли не могат да ме командват!"
  *
Един известен политик починал. От БТВ не знаели как да кажат тъжната новина и нагърбили Чолаков с бойната задача. Той не се смутил и с типична усмивка на уста :
-Днес над страната е облачно и мрачно. В центъра и около Народното събрание минус един, на Орландовци плюс един.
  *
Мъж и жена лежат в леглото.
Мъжът, галейки голата гръд на жената:
-Ти приличаш на земята -с тези
прекрасни планини,хълмове..тези
божествени форми..!!
Тя:
-Слушай,а ти смяташ ли да обработваш
тази "земя".....или да я дам под
"аренда".
   *
Мъжът разбира, че е влюбен, когато за два дни изгуби интерес към колата си.
   *
- От другата седмица спирам пиенето...
- Да, вярвам ти...Мога да се обзаложа, че ще продължиш да пиеш?
- На какво да се обзаложим?
- На кило ракия...