петък, 22 ноември 2013 г.

СмЕх

Твърдението, че няма джентълмени в днешно време не е справедливо. Днес видях мъж, който
държеше чадъра над жена си, докато тя сменяше гумата на колата.
    *
Ееееххх, лесно му е на моряка. Прибере се от плаване, слезе от кораба и там девойката го чака. И на пилота му е лесно. Кацне със самолета на летището и там - девойката го чака на терминала. И на машиниста му е лесно. Спре влака на гарата и там на перона - девойката го чака.
Само на девойката не й е лесно - първо тича на пристанището, после на летището, а от летището - право на гарата...
    *
Учител по химия пита студента:
- Ако сложа часовника си в този разтвор, как мислите, ще се разтвори ли?
- Не.
- Отлично. И защо не?
- Защото, ако можеше да се разтвори, нямаше да го сложите.
   *
Ловът - това е спорт! Особено като патроните свършат, а глиганът все още е жив!
   *
След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози.
След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.
   *
- Образованието и медицината сега за населението ще бъдат платени.
- Няма да стане! Според конституцията у нас имат право на безплатно...
- Конституцията сега вече и тя е платена.
   *
Доцентка, преподаваща руски език, съобщава пред студентите:
- Колеги, ръководството на висшето училище одобри проекта ми за едноседмичен летен курс по руски език в Халкидики, Гърция. Вие плащате 450 евро, а останалите 200 се поемат от училището.
Любознателен студент пита:
- А защо в Гърция, а не в Москва – поне ще практикуваме руския?
- Първо, защото внучката ми още не е била в Гърция, и второ няма като миналата година да ме питат в Москва: „Кой им е преподавал руски език, та на нищо не ги е научил?”