неделя, 24 ноември 2013 г.

СмЕх

Бисери от часовете по история 2-ра част
-Спартак е син на българин и е тракиец. Той се е борил за правата на ромите.
-Главният монах го помолил да се потули, но Лудер отказал и бил обявен за еротик.
-В Гражданската война в САЩ участвали и много селяни.
-Войната почва заради един утрепан принц.
-Хитлер искал да завладее Близкия изток, защото е богат с нафта.
-Хитлер бил много красноречив и затова му викали Уста Рим-Берлин- Токио.
-Сталин е руски цар, син на Ленин. Той убива много червеноарменци с упрека, че са народни врагове.
-Сталин си измислил прякор, защото името Чукашвили не е много хубаво.
-Гражданската война в Русия е спечелена от червените барети.
-Всеки, който иска да живее смислено, трябва да направи поне една мивка (вероятно се има предвид чешма).
-Студената война се е водила през зимата.
   *
Семейство на средна възраст се прибира от театър. Навън вали проливен дъжд, и мъжът моли таксиджията да спре точно пред входа. Жената не може да не се включи в разговора и уточнява че колата трябва да спре пред входа до котенцето.  Шофьора уморен от дългия ден пита :
- До предните лапички, или до задните госпожо?
    *
Към входа на московското метро се приближава видимо пиян мъж. Охраната го спира:
- Господине, вие сте пиян. Не мога да ви пусна в метрото.
- Добре де. Няма да вляза. - съгласява се пияният. - Само много те моля приятел кажи ми. Вярно ли е че стълбите сами си вървят на долу?
- Вярно е - отговаря охраната.
- И всичко долу е облицовано с мрамор? - любопитства пияният.
- Да, всичко е в мрамор.
- И по релсите вървят електрички? - продължава да пита пияният.
- Да, влаковете са електрически - отговаря любезно охраната и пита - Вие господине турист ли сте?
- Не - отговаря пияният. - Кореняк московчанин съм.
- И не сте влизали в метрото? - не може да повярва охраната.
- Искам, ама не ме пускат - отговаря пияният.
    *
- Защо си толкова весел?
- Жена ми избяга с най-добрия ми приятел.
- Как така? Нали най-добрият ти приятел съм аз!
- Вече не си ти...
   *
Среща след запознанство в интернет:
- Ама си пълна. А казваше мъничка.
- Аз съм мъничка! Просто момиче с моите килограми трябва да е с 25 сантиметра по-висока.
   *
Посетител в зоопарка пита директора:
- Защо този тигър е някак си неестествен и постоянно сере?
- Тигърът се разболя и ние преоблякохме охраната да го замества.
- А защо сере?
- Вторият тигър в клетката е истински.
   *
- Скъпи, купи ли ми подарък за 8-ми март?
- Разбира се, скъпа.
- Ще ми хареса ли?
- Ако не ти хареса, ще го дадеш на мен, аз отдавна мечтая за такава въдица.