понеделник, 25 ноември 2013 г.

СмЕх


Бг иновация
- Скъпа, в болницата съм! Паднах от една стълба по време на работа и Гергана ме докара.
Счупил съм си едната ръка, единия крак и три ребра.
- Коя е тази Гергана?
   *
Списание "Аз Жената" провело конкурс на тема: "Познавате ли жените?". Победител станал Петьо Иванов на 10 години.
Възмутен читател пише до редакцията:
"Що за безобразие? Аз съм на 65 години и от 15-годишен познавам жените, а вие дадохте наградата на някакво дете!"
Отговарят му от редакцията:
На първия въпрос от конкурса "Къде жените са най-къдрави?" Петьо е отговорил правилно - в Африка. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
На втория въпрос "Как се казва най-важният орган на жените?" Петьо пак е отговорил правилно - Световната женска федерация. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
И на третия въпрос "Какво чакат жените с нетърпение всеки месец?" Петьо пак дава верен отговор - новия брой на списанието "Аз жената". А Вие какво отговорихте? Благодарим, че не сте и нарисували!
  *
Женската богомолка убива мъжката след акта, не защото е гладна, а за да си спести нервниченето:
Ще звънне ли тази свиня, или нЕма да звънне?
  *
Връзката с грешния човек е като разходка след дъжд: можете да се насладите, но знаете, че ще настинете.
  *
Доказано било, че ходенето пеша действало против депресията. Ако достатъчно дълго ходите ще излезете извън България...
  *
Молитва на жената
Прати ми, Господи, съпруг
мил, умен като никой друг,
и да е силен и красив,
да знае да е мълчалив,
и да обича да ме слуша,
и да не пие, да не пуши,
парички много да изкарва,
да ме обича, да ми вярва,
да не скитори все навънка
и като харча, да не мрънка;
гърба ми вечер да разтрива,
с одеялото да ме завива;
и моля се да ме разбира
и отговора да намира,
когато питам някой път
не ми ли е голям гъзът.
И щом му стана аз съпруга,
да не поглежда вече друга.
Амин!

Молитва на мъжът
Моля те Боже, изпрати ми глухоняма нимфоманка с щръкнали цици и с разрешително за домашно варене на спиртни напитки!
 *
- Защо няма секс в държавните учреждения?
- Голяма част там са роднини.