понеделник, 4 ноември 2013 г.

СмЕх

След първата брачна нощ:
Германката: Гюнтер, спиш ли още?
Французойката: Това ли е всичко, мили?
Американката: Сега по-добре ли се чувстваш?
Българката: Иване, жив ли си още?
   *
Евреин пита равин:
- Кажете, ако намерите куфар с един милион долара в него, ще го върнете ли на собственика му?
- Ако разбера, че го е изгубил някой БЕДЕН човек, то задължително ще го върна.
   *
Млад дресьор на лъвове отива да търси работа в един цирк.
- Имате ли опит в работата с лъвове? - пита го директорът на цирка.
- Да, разбира се. Моят баща беше дресьор, още в детските си години съм се учил от него.
- Наистина? Можете ли да накарате лъв да скочи през горящ обръч?
- Мога.
- А да построите пирамида от шест лъва?
- Също мога.
- А поне веднъж слагали ли сте си главата в устата на лъв?
- Да...веднъж съм  го правил..
- Защо само един път? - чуди се директорът.
- Как да ви кажа...Търсех там баща си...
   *
Тича Мечо Пух при Прасчо и вика:
- Бързо, дай ми пушката!
Грабва пушката и изчезва. След пет минути се връща и влачи нещо голямо с едната ръка. В другата ръка носи буркан със сладко:
- Ама какви пчели съм намерил само, Прасчо! Погледни. Вместо мед, носят сладко, а даже и приказват!
Прасчо учуден пита:
- Приказват!? И какво приказват?
- Глупости приказва някакви. “Аз съм Карлсон”, “Аз съм Карлсон” – ей такива ги разправяше!
   *
Жената:
- Скъпи, бременна съм! Какво ти се иска да е?
Мъжът:
- Шега.
   *
Родителите на малката Мария са открити. Целият свят се загрижи за условията на живот на малкото момиченце. Сега, благодарение на старанията на много хора и служби. тя ще бъде преместена от ромския катун в Гърция в ромски катун в България.
   *
В училище:
- Деца, подвига, на кой велик човек бихте искали да повторите?
Петьо:
- Искам да повторя подвига на Левски!
Владо:
- А аз на Христо Ботев!
Иванчо:
- А аз искам да повторя подвига на Джакомо Казанова. Всички негови подвизи!