понеделник, 11 ноември 2013 г.

Разкрития

На Бареков му се привижда Бойко Борисов

Баща разпозна сина си на снимката, показана от Николай Бареков, в предаването "Нека говорят", съобщи bTV.
Това е 39-годишният Иван Кочев, родом от пазарджишкото село Юнаците. Родният му баща Стоимен го разпозна и категорично отрече твърденията на Бареков, че това е Бойко Борисов.
Набеденият за Борисов е бивщ щангист, завършил пазарджишкото спортно училище. Мъжът е бил дълго време личен охранител на Иво Карамански. Бащата на Иван казва, че тогава много се притеснявал за сина си, но сега изобщо не се занимава „с такива работи".

Иван Кочев живее в София и работи към фирма за сигнално-охранителна техника. Бащата казва, че и друг път е намирал прилика между сина си и младежките снимки на Бойко Борисов. Самият Стоимен гледа зеленчуци на село и казва, че не се сърди, че са вкарали сина му в интрига.

„Такива работи изобщо не ме интересуват. Мен ме интересува тук да ми върви живота и това е. Дали тоя е виновен или оня, за мен са всчиките виновни, защото не гледат тук за простолюдието. Гледат само за тях да крадат", казва възрастният мъж.