сряда, 11 декември 2013 г.

СмЕх

Ако на една жена и кажеш, че имаш работа, но не ѝ кажеш каква е работата, ще си отвориш още
една работа.
***
Ако трябва да късаш с момиче, то най-добре е в McDonalds. Няма никакви остри ножове, вилици, тежки посуди и винаги можеш да се скриеш зад някое дебело бебе.
***
Един компютърен маниак умрял, отишъл пред райските врати и попитал Свети Петър какво е Ад и Рай.
- Раят е ето тази огромна зала, има всички видове компютри, мрежи, програми, игри, абе, каквото се сетиш...
Пускам те и правиш каквото си искаш...
- А какво е Адът?
- Същата зала, ама трябва да си администратор...
***
- От къде сте?
- От София.
- Е, сега всички са от София. По-конкретно?
- От Павликени….
***
В забутано село в планината:
-Дядо на колко години си ?
-На 103
-А пиеш ли , пушиш ли?
-И пием и пушим, инак нема умиране!
***
Мюлер вика Щирлиц:
- Щирлиц, как ще обясните на фюрера, че отпечатъци от вашите пръсти са намерени на гърдите на Ева Браун?
- А вие, хер Мюлер, как ще обясните на фюрера как сте намерили отпечатъците ми там?
***
В лудницата приемат нов пациент. Посреща го главният лекар и го пита:
-Как се казвате?
-Петър Първи.
-Добре, при нас има много царе.
-Аз не съм цар, аз съм самолетоносач...