понеделник, 2 декември 2013 г.

СмЕх

Група колумбийски деца направили снежен човек за наближаващите празници.

При акция полицията оценила снежния човек на около 250 милиона евро.

***

В месарница купувачка оглежда гнусливо птиците. Продавачът я насърчава: - Чудесни пресни бройлери! Идат направо от Холандия! - Пеша ли?

***

Ако жена попита "Скъпи много ли ме обичаш?", то помни - положителният отговор е платен!

***

Мъжка, ръчна, плетена чанта с 9-букви! Що е то? ДАМАДЖАНА

***

Предложили са на Веселин Маринов, да пуснат и негова песен в космоса. Условието е и той да замине с нея!

***

Един треньор по плуване приел три бабички за ученички. Казал им: - Хайде сега да ви видим колко сте добри! Влязла първата бабичка, направила 5 обиколки и излязла неуморена. - Бре! – рекъл треньора. - Не се учудвай, моето момче навремето бях републиканска шампионка! Гмурнала се втората бабичка: 10 обиколки. - К’ва стана тя! – учудил се треньора. - Аз бях световна шампионка, моето момче! Накрая влязла третата бабичка. Плувала, плувала, изплувала 30 обиколки! - Мама миа! Ти да не си била супер-шампионка!? - Не бе! Аз бях проститутка на повикване във Венеция!

***

Млада двойка паркира колата на „Уличката на влюбените". - Каква чудна вечер! - романтично въздъхва тя. - Толкова е тихо и спокойно. Само чуй щурците. Гаджето й отвръща: - Това не са щурци, а ципове.