петък, 27 декември 2013 г.

СмЕх

Въпрос с повишена трудност:
- БСП са на власт
- Десните създават нов съюз
- Едвин Сугарев обяви гладна стачка
- Синдикатите искат Велико народно събрание
- „Доктор Куин – лечителката“ върви по една телевизия
- „Далас“ върви по друга телевизия
- Кеворк Кеворкян води „Всяка неделя“
- Къци е в ефир
Коя година сме?
***
Плевенчанин заминава на почивка в ЛАС ВЕГАС на летището казва
- Дай един билет първа класа, АЗ СЪМ ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН
- Веднага господине щом сте пич от Плевен
Слиза в ЛАС ВЕГАС и казва на гишето
- Викайте лимузина АЗ СЪМ ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН
- Веднага господине щом сте пич от Плевен.
Качва се в лимузината и казва:
- Карайте в най скъпия хотел, АЗ СЪМ ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН
- Веднага господине щом сте пич от Плевен.
Слиза пред хотела и на рецепцията казва:
- Дай ми най скъпия апартамент, АЗ СЪМ ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН
- Веднага господине щом сте пич от Плевен.
Качва се в апартамента обажда се на шефа но хотела и му казва:
- Докарайте ми двете най елитни проститутки в Лас Вегас, АЗ СЪМ ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН.
- Веднага господине, щом сте пич от Плевен.
На сутринта плевенчанина слиза от стаята омърлушен, едвам ходи, пребледнял, с тежко главоболие, едвам диша. Среща го собственика на хотела и го пита:
- Какво става господине нали бяхте ПИЧ ОТ ПЛЕВЕН
- ТАКА Е, - казва плевенчанина - НО И ПРОСТИТУТКИТЕ СЕ ОКАЗАХА ОТ ПЛЕВЕН...
***
Летище София Ви пожелава Весела Коледа и Честита нова Родина!
***
Трима новобогаташи седят в кафенето и обсъждат, колко прекрасни деца имат.
Първият:
- Моят син е голям юнак. По моите стъпки върви. Занимава се с недвижими имоти, работата му върви супер. Прави големи пари, даже на гаджето си наскоро подари апартамент в Париж...
Вторият:
- И моят син е голяма работа. Отвори си собствен автосалон. Продава коли на поразия. И той прави големи пари. Миналата седмица подарил на гаджето си чисто ново Ферари...
Третият:
- А моят път е банкер. Собствена банка си направи. Парите му не можеш да ги преброиш. Вчера на гаджето си дал огромен кредит, без лихва за 30 години...
В това време към тях се приближава четвърти новобогаташ:
- За какво си говорите?
- Абе хвалим се с децата си.
- Ох, моят син стана хомосексуалист. Не мога да се похваля, че много се е издигнал. Обаче пък се оправя в живота, мамка му. Ей на - апартамент в Париж му подарил някой, чисто ново Ферари кара, а вчера и безлихвен кредит за 30 години му отпуснали...
***
След 5 неуспешни опита да инсталира Уиндоус, Куентин Тарантино написал сценария на филма "Убий Бил"...
***
Един гинеколог го съкратили и той какво да прави, какво да прави, решил да стане автомеханик. Отишъл на тест за механици и правил каквото правил след няколко дни излизат резултатите. Оказва се, че има 300 от 100 точки. Нашият решил, че има грешка и отишъл да пита:
-Ами много ясно - имате 100 точки за това, че успяхте да разглобите безупречно двигателя. Получавате 100 точки за това, че изпитът беше само по разглобяване, а Вие успяхте и да го сглобите след това. А последните 100 точки получавате бонус за това, че успяхте да направите всичко това през ауспуха...
***
Спирките на градския транспорт са специално контструирани за нашия климат. Специалистите са се постарали. В случай на жега са направили прозрачен покрив. В случай на вятър - процепи между стените. И в случай на студ - железни седалки.