петък, 10 януари 2014 г.

СмЕх

За да има мир, Волен в Сибир!
***
Каква е разликата между почивката на планина и почивката на море?
В планините цените са ВИСОКИ, а на морето са СОЛЕНИ!
***
Мъжът казал: отслабни, или ще избягам с друга.
Тя отслабнала и избягала с друг.
Извод: не плаши жена си!
***
С възрастта разбираш, че годините не само си взимат своето, но се опитват и твоето да вземат.
***
Мъжка групичка са във фитнес зала и звънва един GSM. Един от мъжете вдига и казва:
- Ало
- Скъпи ти ли си? Чува се ужасно.
- Да, здрасти.
- На фитнес ли си?
- Да.
- Аз съм пред един магазин за кожени палта, предлагат едно страхотно палто, да си го купя ли, нали ми изкара кредитна карта.
- И колко струва.
- 5000 лв?
- Добре купи си го, ама избери си и една дамска чанта към него, Скъпа.
Жената видяла че днес е неиния ден и казва.
- Скъпи нали ти бях споменала че мама иска да дойде да живее с нас. Как ти се струва да я поканя за един месец пробно и след това ще говорим.
- Добре , добре но няма да ме молиш нищо повече нали?
- Няма, обичам те. Чао.
Мъжът затваря телефона и пита:
- Някои да знае на кой е този телефон?
***
- Госпожо, мъжът Ви е напълно здрав. Нужно му е само малко спокойствие!
- Така де, и аз това му повтарям по сто пъти на ден.
***
Първобитен строй - Никой не можеш да накараш да е роб
Робовладелчески строй - роби има, но трябва да ги хранят, поят и карат да работят.
Крепостно право - робите се хранят и поят сами, но все пак трябва да ги карат да работят.
Див капитализъм - робите сами отиват в робство, сами се хранят и поят, и сами се карат да работят.
Свободна пазарна икономика - робите сами отиват в робство, сами се хранят и поят, и сами се карат да работят. Освен това се считат за свободни и това им харесва.