неделя, 19 януари 2014 г.

Борисов: Орешарски да каже, защо е ходил на гости при банкера Цветан Василев!

"Прочетох в една медия, че Пламен Орешарски е ходил на гости при банкера Цветан Василев.
Нека журналистите да позвънят на Орешарски и да го попитат - какво прави той при Василев и защо ходи на крака при него. В медиите има жестока цензура и се съмняват, че някой ще се обади да пита Орешарски". Това заяви преди минути Бойко Борисов по Нова телевизия.
"Утре ще излезе компрометиращ запис срещу мен. Ще видим какъв гяволък ще измислят. Предполагам, че ще сглобят части от мои разговори", категоричен е лидерът на ГЕРБ.
Според него тече информация от спецслужбите към Лютви Местан, Йордан Цонев и партията им ДПС.
Бившият премиер за пореден път отрече твърдението на "Галерия", че се е срещнал в къщата си с Георги Първанов и Румен Петков.
"Няма по-стиснат човек от Гигов няма в България. Той няма една стотинка да даде на АБВ. Аз го преследвах 5 години, за да ми даде 100 долара, които трябваше да ми даде от бас, след като загуби от мен на тенис", усмихна се Борисов.
Борисов открехна и завесата за джипа, който бил паркиран дълго време пред дома му.
"Смятам, че този джип е записвал мои срещи и ги е филмирал", предположи Борисов.
Лидерът на ГЕРБ обяви, че БСП е в паника.
"Сега ме изкарват виновен за всичко - за подслушванията, за разцеплението на БСП, за скандала на Волен Сидеров в самолета, дори четох, че ГЕРБ го е качил на самолета", възмути се Борисов.