събота, 18 януари 2014 г.

СмЕх

Съпруга, докато кара семейният автомобил, звъни на мъжа си:
- Коте, тук една лампичка ми свети… Какво да правя?
- Каква лапмичка!?
- Малка, жълта!
- Къде свети?
- Ами, ето тук…
- Извинявай, като не съм там, не мога да видя! – (с ирония) – Опиши я.
- До нея има нарисувана бензиноколонка!
- Тогава значи резервоарът е празен и трябва да го напълниш!
- А… ясно … а къде е нашият резервоар?
- До ден днешен беше до левия заден калник!
- Значи, аз като съм седнала в колата, той къде ще е?
На мъжът страшно му се иска да каже: „Ако си сложиш задника на волана и погледнеш през задното стъкло, ще бъде точно вдясно от него.”, но само мило и сдържано обяснява:
- Иди до някоя бензиностанция, там ще те заредят!
След петнадесет минути жената отново звъни:
- Коте, от по-пресния бензин ли да взема или отлежал? Тук предлагат от 86, 90, 95 година...
***
Един ден от седмицата бъди себе си.
През останалите шест си възстановявай репутацията.
***
- Честито, назначен сте за вицепрезидент на компанията, имате ли въпроси ?
- Не, тате.
***
Елцин сдава властта в Кремъл. В тържествена обстановка връчва на Путин "ядреното куфарче".
Тръгва си, но по стълбите Путин го настига:
- Борис Николаевич, вие майтап ли си правите с мен? Какво е това куфарче? Копчето за пускане на ракетите не работи!
***
"Философски разговор":
- Защо Бог е направил първо мъжа, а после жената?
- Защото е искал докато прави мъжа, жената да не му дава акъл и съвети...
***
Да си пиян , е същото както когато си бил малък... всички помнят какво си правил, само не и ти ..
***
Пътешествал някакъв кораб по света, и когато стигнал до един остров в дивите морета, един от моряците изчезнал.
- Сигурно канибалите са го хванали и са го изяли. - казали си другите моряци и изчезнали.
След време пак попаднали на острова, но този път моряците хванали и тях. Сложили го в казана, разпалили огъня и започнали да подскачат в кръг около тях и да пеят трапезни песни.
Гледат моряците - единият от диваците е бял. Вгледали се още по-добре - бил техният изчезнал другар. Капитанът му прошепнал:
- Ей, Джо, това ти ли си? Помогни ни!
- Аз съм - казал Джо.- Обаче съм много гладен.