понеделник, 20 януари 2014 г.

СмЕх

Пияната жена била лесна за свалка, но трудна за носене!

***
Когато Господ разбрал, че не може да следи за всичко, създал съседките...
***
Блондинка пътувала в малък двуместен самолет, заедно с пилота. За нещастие той получил сърдечен удар и умрял по време на полета.
Паникьосана, жената започнала да вика за помощ по радиото:
- Мейдей! Мейдей! Помогнете ми! Пилотът ми получи сърдечен удар и е мъртъв, а аз не мога да пилотирам. Помогнете ми! Моля ви, помогнете ми!
По радиото се чул глас:
- Тук е управлението на полетите. Чувам ви съвсем ясно. Ще ви помогна да се върнете на земята. Имам голям опит с подобни ситуации. Поемете си дълбоко въздух. Всичко ще бъде наред! Сега, кажете ми вашата височина и позиция.
Блондинката казала:
- Висока съм 163 сантиметра и съм на предната седалка.
(ПАУЗА)
- ОК, казал накрая гласът по радиото...
- Повтаряйте след мен: Отче наш, който си на небесата...
***
Къци Вапцаров влиза в последната серия на Под прикритие. Разказва виц и всички умират
***
Само в американските филми 20 годишна блондинка със 100 сантиметра гръдна обиколка може да бъде специалист по атомна енергетика...
***
Строг баща се кара на дъщеря си:
- Вчера те видях в една кола на паркинга да се натискаш с някакво момче. Кой е той?
- Какъв цвят беше колата??
***
Богата баба решила да провери колко я обичат тримата й внука.
Повикала един ден най-големия при себе си.
Скочила в басейна и се престорила, че се дави.
Внукът се колебал само миг, хвърлил се в басейна и й спасил живота.
На другия ден пред къщата му имало чисто ново BMW с бележка:
„Благодаря, баба ти“.
Същото се повторило и с втория внук, само че той бил по-бърз, затова на другата сутрин
пред дома му чакал чисто нов Мерцедес с бележка: „Благодаря, баба ти“.
Най-малкият внук, обаче, изобщо не реагирал, когато бабата скочила в басейна и уж само
симулирала, но неусетно се удавила.
На другия ден след погребението, пред вилата на най-малкия внук стоял чисто нов Ролс-Ройс с бележка:
„Благодаря, дядо ти!“
***
Този гад, шефът ни, накара администратора да пусне достъпа до "Фейсбук" само от 8 до 9 сутринта! За да идвали служителите навреме ...
- И какво?
- Ами идват!