четвъртък, 23 януари 2014 г.

СмЕх

Снимка на мъжката тоалетна на Олимпийския център по биатлон в Сочи.
Зимата тази година се пада в неделя.

***
Каква е приликата между мъжа и охлюва?
- Лигав, носи рога и смята, че къщата е негова!
***
1. Оргазмът на свинете трае към 30 минути. (30 минути... - искам да съм свиня в следващия живот);
2. Сомът има над 27'000 вкусови рецептора. (Какво ли пък чак толкова вкусно намира на дъното?!?);
3. Хлебарката може да живее без глава 9 дни, след което умира от глад. (Продължавам да си мисля за свинята...);
4. Бълхата може да скочи 350 пъти повече от дължината на тялото си. Все едно човек да прескочи футболно игрище. (eВах тая свиня, как й е провървяло... 30 минути - представяте ли си!?!);
5. Слоновете са единствените бозайници, които не могат да скачат. (Толкова по-добре!);
6. Някои лъвове се сношават над 50 пъти на ден. (Хич не ми пука, аз си държа да съм прасе в следващия живот - качеството е много по-важно от количеството...);
7. Окото на щрауса е по-голямо от мозъка му. (Познавам доста такива хора.);
8. Морската звезда изобщо няма мозък. (И такива хора познавам за съжаление.);
9. Хората и делфините са единствените бозайници, които правят секс за удоволствие. (Алоууу, ами свинята?!?)...
***
Докторе, докторе имам диария
- Пробвахте ли с лимон?
-Да, но щом го извадя продължава...
***
ЗАДАЧА ПО МАТЕМАТИКА ЗА 5-и КЛАС:В плувен басейн се вливат 400 литра вода,а изтичат 405 литра. ВЪПРОС: Как не ги е срам тия, плуващите, бе?!
***
В Сочи вече има случай на Олимпийски Огън предаден по полов път.
***
- Ало, зоопарка ли е?
- Да,зоопарка е.
- Вашия телефон ми го дадоха от номер 112.
- Да, какъв е проблема?
- Ами вкъщи се вмъкна някаква змия.
- Ти да не си от Дружеството за защита на животните?
- Не съм.
- Зелената партия?
- Не.
- Ми, шибни я с лопатата тогава!