събота, 25 януари 2014 г.

СмЕх

Млад, красив, с атлетично тяло, умен, добър, обичащ деца, не пуши и не пие - търси да закупи
бормашина.
***
Ето какво ще се случи, ако всички 12 зодии се събудят една сутрин в един и същи апартамент! Както се казва по нашенски, пълно "Мазало". В кръга на шегата, разбира се. Вижте сами:

6:00: Девата се е събужда и преди да се изкъпе, измива цялата баня. След като си е измила зъбите, четката за зъби я прибира в стерилна торбичка и я прибира на специално място... далече от четките на останалите й съквартиранти!

6:15: Козирогът става и изключва бойлера, свършила е нощната тарифа на тока.

6:20: Водолеят излиза на сутрешен джогинг.

6:30: Везната и Лъвът пред огледалото ще се сбият за хидратиращия крем и гела за коса.

6:40: Телецът закусва Nutella - течен шоколад със супена лъжица.

6:45: Стрелецът става и отново включва бойлера!

7:00: Ракът прави сандвичи, девата изцежда фреш. Близнакът все още е в леглото и на телефона си проверява пощата, Facebook, Twitter и Instagram.

7:05: Скорпионът разбива вратата на банята - Везната излиза смъртно обидена с несесера в ръцете.

7:10: Овенът става и пуска хронометъра.

7:11:45: Овенът е изкъпан, облечен, обут и маха от стълбището. Изключва хронометърът.

7:15: Телецът с лъжицата стърже по буркана. Няма повече Nutella.

7:20: Везната и Лъвът пак се сблъскват пред огледалото, последен шанс да се погледнат и да се възхитят сами на себе си преди да излязат.

7:30: Водолеят се къпе със студена вода. Козирогът пак е изключил бойлера.

7:40: Всички излизат.

7:45: Близнакът се връща, забравил е един от 3-те си телефона.

7:50: Близнакът пак се връща, забравил е портмонето си....

8:00: Рибата се събужда и разбира че са я оставили заключена в апартамента.
***
Попитали известен ловец:
- Може ли да се спасим от освирепял лъв като носим запалена факла?
Той отговорил:
- Зависи с каква скорост я носите…
***
На изпит в медицинския институт студент отговаря на въпрос: "Признаци на бременността". Отзад му подсказват: "Окапване на косата, изкривяване на краката и голям корем...". Студентът повтаря всичко това пред професора, той става прав и пита:
- Колега, косата окапала ли ми е?
- Окапала е.
- Краката криви ли са ми?
- Криви са.
- Корема голям ли ми е?
- Голям е.
- Е, като родя елате да ви пиша тройка.
***
Идва автобусът. Спира на
спирката. Вътре се пълни с хора.
Изведнъж тръгва. Бързо, все по-
бързо. Хората забелязват, че
някакъв мъж тича зад него с...
последни сили. Започват да му се смеят. Един от пътниците се
подава през прозорчето и вика:
- Човече! Не тичай толкова
бързо, тука ще се напикаем от
смях...
- Сега и ще се насерете! Аз съм шофьорът!
***
Трима братя напуснали бащиния дом, започнали бизнес и преуспели. След време се събират и обсъждат кой какво е направил за старата им майка.
Първият син казал: "Аз построих нова голяма къща на мама".
Вторият казал: "Аз ѝ купих лимузина и наех шофьор, за да я вози."
Третият син се усмихнал: "И двамата ви надминах! Нали знаете, че мама обича да чете Библията, обаче вече недовижда. Аз ѝ изпратих един папагал, който знае цялата Библия наизуст. В продължение на 12 години 20 монаха са го учили. Съгласих се да правя дарения от по 100 хиляди долара в продължение на 10 години, но си струва. Мама трябва само да му каже главата и стиха и папагалът започва да рецитира."
Скоро след това майката изпратила благодарствени писма на синовете си. На първия написала: "Къщата, която си ми построил, не е практична. Живея само в една стая, а трябва да топля и чистя цялата къща."
На втория: "Прекалено стара съм, за да пътувам. Седя си вкъщи и не ползвам лимузината. Пък и шофьорът е грубиян."
На третия: "Миличък, ти единствен знаеш как да ме зарадваш и да ми стоплиш сърцето! Пилето беше невероятно вкусно!"
***
-Вълнуваш ли се?
-Да.
-За първи път ли те е?
-Не,и друг път съм се вълнувал...