вторник, 28 януари 2014 г.

СмЕх

Живеем във времена, в които е по-лесно да окупираш Ректората, отколкото да намериш добра шкембе чорба.
***
Снощи излязох с приятелки на "банкет". Казах на мъжа ми Че ще се прибера точно в 12.00. Но беше много забавно с питиета, танци, още питиета. Забравих за часа. Оказа се че се прибрах в 3.00 сутринта напълно пияна. На влизане в къщи часовника с кукувицата изкука 3 пъти. Като си дадох сметка, че мъжа ми ще се събуди от кукането изкуках с всички сили още девет пъти. Останах толкова доволна и горда от себе си от гениалната идея, за да избегна караниците с мъжа ми. Заспах спокойно мислейки колко интелигентна и умна съм. На сутринта мъжа ми ме попита в колко съм се прибрала и аз му казах в 12.00 както му бях обещала. Помислих си "спасена съм"...след което той каза....-между другото трябва да сменим часовника с кукувицата. -Така ли - казах аз трепереща...- и защо любов моя?... - Ами снощи не знам защо изкука три пъти и извика "ебаси майката" и изкука още четири, повърна в коридора, изкука още три пъти, спука се от смях и пак изкука, излезе тичайки, настъпи котката и счупи масата в салона, легна до мен изкука още един път, пръдна и заспа.
***
Само в българският език, на въпроса "Къде отиваш?" отговора е "Ей сега се връщам!"
***
На пазара дотичва една ядосана жена и вика на продавачката на плодове:
- Преди малко изпратих сина си да купи 3кг ягоди от вас. Вкъщи ги претеглих и бяха едва 2кг. и 200гр!
- А момчето претеглихте ли, госпожо?
***
- Татко, нали вещиците не съществуват?
Бащата гледайки към тъщата въздъхнал:
- Когато бях малък и аз така мислех...
***
Жените са като функцията еstimating time на Windows: до оргазма остават 4 минути... 3 минути... 2 минути... 7 минути... 1 минута... 2 часа и 46 минути... 11 часа и 8 минути.....
***
Каква е приликата между прашките и бодливата тел?
И двете защитават собствеността, без да пречат на видимостта.