неделя, 5 януари 2014 г.

СмЕх

Мъж се запознава с красива жена в бар.
След кратко ухажване двамата се запътили към неговата къща извън града. На средата на пътя мъжът спира колата и казва на жената:
- Излизай!
- Защо?
- Излизай, ти казвам!
Жената излиза от колата, а в главата и се въртят страхове за маниаци и изнасилвачи.
Мъжът в това време и казва:
- Сега направи един снежен човек!
Жената прави и трепери. След като приключила, мъжът я поканил обратно в колата и потеглили мълчаливо.
Пристигнали, мъжът запалил свещи, приготвил вкусна вечеря, последвал и секс. На сутринта жената, измъчвана от любопитство, пита:
- А защо трябваше снощи да правя снежен човек?
- Виж сега, като любовник аз не съм нищо особено. Но този снежен човек ти ще го помниш цял живот!
***
Наблюдение на Дьо Гурмон: “От всички сексуални отклонения, целомъдрието е може би най-странното.”
***
Всеки шофьор ще ти каже, че дете може да изскочи отвсякъде.
Виж, според гинеколозите нещата далеч не са толкова разнообразни.
***
Една жена затваря слушалката на телефона и мъжът й възкликва:
-Браво, ма! Не мога да повярвам, ти свърши разговора "само" за 50 минути!!!
-Какво си се развикал, бе, беше грешка! - отговаря жената.
***
Не е вярно, че мъжете не изпитват чувства!
Изпитват!
Например чувство за глад!
***
В двора към мен се приближи стар уморен пес. Съдейки по каишката му и по заобления корем, има дом и го гледат добре. Кучето спокойно се приближи към мен и аз го почесах. То се потърка в мен и влезе с мен у дома. Моментално щом прекрачихме прага на къщата, то се сви на кравай в ъгъла и заспа. След час се събуди, стана, завъртя се пред вратата, аз му отворих и то си замина. На другия ден то отново се появи в двора, поздравихме се, придружи ме вътре, зае същия ъгъл във всекидневната, наспа се и си отиде. Така продължи няколко дни подред. Стана ми любопитно и закачих на нашийника му бележка "Иска ми се разбера кой е стопанинът на това забележително куче и знаете ли, че то идва всеки ден при мен, за да поспи?" На следващия ден то пристигна с отговор "То живее в дом с шест деца, три от които са под три годинки. Просто идва да си отспи при вас. Може ли утре и аз да дойда с него?"
***
Два кораба се срещат в тесен канал. Единият български, другият американски. Не могли да се разберат как да се разминат. Единият капитан вика:
- Бегай у лево!
А американецът:
- Гоу лефт!
И така цял час. След дълго умуване капитанът на българския кораб пита екипажа:
- Знае ли някой от вас английски?
Всички се ослушват и само готвачът вика:
- Аз знам... малко!
Излиза той на палубата и вика:
- Ду ю спийк инглиш?
Всички американци ревват:
- Йеееее!
- Ми бегай у лево!