вторник, 25 февруари 2014 г.

СмЕх


Всяка сутрин нова порция вицове!
***
България е на 1-во място по IT специалисти на глава от населението. Отиваш на работа и ти казват: "Ай Ти го направи това!"
***
Биберонът е първата силиконова цица в живота на мъжа.
***
Дано спечеля от ТОТО... Ще си купя депутат! Па, бой, бой, бой!
***
Кремъл! На червения килим в голяма покрита с позлата зала стоят смирено навели глави сборния отбор по хокей на Русия, пропаднал в Сочи. Путин ги гледа строго:
- И защо така?
- Бяхме с труден отбор, малшанс, съдията...., но ние господин президент, ще се поправим! Ще се поправим за следващата олимпиада! - мънка капитанът на отбора, с плаха надежда в гласа и гледа отдолу-нагоре негово величество.
- Добре! - великодушно отсича Путин - Медведев, кога е следващата олимпиада?
- През март! Параолимпийска! - отговаря премиерът.
- Добре! Тогава подгответе момчетата!
***
Mъж разбрал от колегите си,че жените им по време на секс поставяли оценки. Още щом се прибрал казал на жена си:
- Скъпа тази вечер ще правим секс... искам да ми поставиш оценка!
Започнал уверено и след края казал:
- Е,как е ... колко?
- ...... Три !
На другия ден работата не била негова сила, заредил се със сладки и чакал с нетърпение да свърши за да се докаже този път.
- Скъпа да започваме ааа.....?!?
След края, оценката била ....4...
На сутринта мъжа вместо да хване пътя за работа, тръгнал към стадиона. Денят му преливал от тренировки в подобаващи храни,а вечерта едвам изчакал да приспят децата...
Оценката на съпругата била 4...
Отчаян, нашия човек прибегнал до услугите на платена жрица за да свири оценките...
-Е ...как бях !?!- с надежда попитал мъжът.
- 6 си отвсякъде скъпи....
"Допитал" се до втора...
- Скъпи 6+ си...
Без да се замисли хванал трета и дал всичко от себе си...
-Скъпи, ако можех да ти дам 7-ца ...твоя е!!!
Прибира се спокоен от работа ,а жена му подхвърля;
- Скъпи тази вечер ще си пишем ли оценки?
- Ааааа..... не, аз оценките си няма да развалям....
***
Рано една есенна сутрин иконома на Милорд влиза паникьосан в стаята му по долно бельо и вика:
-Милорд, наводнение...
Милорд го прекъсва:
-Джон, колко пъти съм ти казвал да не влизаш при мен в неопрятен вид. Ако обичаш напусни, приведи се в изрядна форма и тогава заповядай да ме информираш!
Джон напуска стаята и след известно време се втурва отново в стаята викайки:
-Милорд, реката преля...
-Джон, колко пъти съм ти казвал да не влизаш при мен без да си почукал и без да си получил разрешение. Напусни и изпълни всичко както трябва!
Джон излиза, чука на вратата. Милорд дава разрешението си. Джон влизайки замахва с ръка за покана като, че кани някой да влезе и казва:
-Милорд, моля приемете Темза!
***
- Не си прав!
- Защо?
- Още не съм мислила над това...
Всяка сутрин нова порция вицове!