четвъртък, 6 февруари 2014 г.

СмЕх

Срещат се българско и американско врабче на границата. Българското пита:
- Ти си американско врабче, защо идваш у нас в България?
- Ами чух, че у вас има демокрация, аз искам да се срещна с вашите врабчета, да си почуруликам на воля. А ти защо си тръгнал извън България?
- Ами аз пък се начуруликах, сега съм тръгнал да покълва нещо.
***
- Беше ли ми вярна, докато бях в командировка?
- Разбира се, три пъти!
***
- Какво каза снощи баща ти като разбра, че си му потрошил колата?
- Да пропусна ли псувните?
- Да!
- Ами нищо не каза...
***
Катаджия спира шофьор и започва да го измъчва :
“Риванолът в аптечката ви е изветрял”,
“Имате умряла хлебарка във фара”,
“Тоя триъгълник защо свети в зелено, а не в червено?” …
Накрая шофьорът го пита:
- Г-н полицай, вие женен ли сте?
- Да, женен съм …
- Ми що тогава се държите като омъжен?!!
***
От хотела излиза мъж с дълга пура в уста. Уличен проповедник се вглежда в него и пита:
- Извинете, господине, колко струва вашата пура?
- Тридесет франка.
- А по колко пури изпушвате на ден?
- Може би по десет...
- Ето, виждате ли, господине, това са триста франка на ден. Ако за няколко години се откажете от пушенето, с икономисаните пари бихте могли да си купите този хотел.
- А вие самият пушите ли?
- Не, разбира се.
- Тогава защо не си купите този хотел, който, между другото, е мой?
***
Българинът ползва подлеза само в крайна нужда, а също по голяма и малка.
***
Баща проверява бележника на сина си:
- Така, физика - 2.... Миме, чуваш ли, физика - 2!
-Така, математика - 2.... Миме, чуваш ли, ма, математика - 2!
-Така, пеене - 6... Мимооооо, чуваш ли, ма? Наредил двойки отгоре, до долу, а на всичкото отгоре и пее..