събота, 1 март 2014 г.

СмЕх

Всяка сутрин нова порция вицове!
***
Първи март. В кръчмата. Компания поръчват:
- Една мартеничка?
Келнера:
- Моля? Какво е това?
Един от компанията се обажда:
- Младеж, донеси кана червено и кана бяло вино.
***
Мъж решил да отиде за риба през зимата. Излезнал от вкъщи рано сутринта, но условията били ужасни - виелица и преспи сняг. Отказал се да ходи и се върнал вкъщи. Легнал в леглото до жена си и я прегърнал. Жената попитала:
- Ти ли си, скъпи?
- Да, аз съм.
- Как е времето?
- Снежна буря, виелица... студ!
- Ха, а моят глупак отиде на риболов.
***
Жена си прави подарък за рождения ден - фейслифтинг.Останала очарована от резултата. На прибиране към къщи се отбива в бутик. След, като разгледала стоката се обърнала към продавача:
- Знам , че е малко необичайно, но според вас на колко години съм?
Поогледал я продавача и казал:
- На 35 .
- Супер! Истината е , че съм на 45 ! - и доволна излиза.
Отбива се в " МакДоналдс". След, като си купила храна пита касиера:
- Извинете за въпроса , но според вас на колко години съм?
Огледал я :
- Мисля, на около 30.
-Чудесно! Как ще реагирате , ако ви кажа , че съм на 45 .... - и доволна си излиза.
Застава на автобусната спирка , а до нея само един дядо. Нашата не издържа:
- Дядо , извини ме за въпроса , но според теб на колко години съм?
- Да ти кажа честно чедо , имам талант да познавам точно, но е малко неудобно - трябва да ти бръкна в гащите ....
Огледала се мадамата - няма никой наоколо . Съгласила се. Бърка дядото в гащите и , разтрива около 5 минути , вади си ръката и казва:
- Ти чедо си на 45 години.
-Невъзможно, как позна?!!!
- Бях зад теб в " МакДоналдс" .......
***
- Татко, уморих се да нося сестричката си. По-добре да взема от тебе чантата с бирата.
- Как не! Да вземеш да я изпуснеш!
***
Внезапен порив на вятъра направи шотландската армия още по-страшна
***
Стар коцкар отишъл на лекар. Лекарката била млада и хубава. Но тъй като била настинала и едвам говорела, му казала шепнейки:
- Влезте, затворете вратата и полегнете на кушетката.
Огледал се той и също шепнешком попитал:
- Да заключа ли?
***
Да отучиш жената да купува безогледно всякакви глупости е много лесно.
... Поливай с приятели всяка нейна покупка.