сряда, 12 март 2014 г.

СмЕх

Според Фън Шуи:Когато се нанасяте първо пуснете интернет кабела.Където полегне той,там
слагате леглото,бюрото,хладилника и бачонката с вино.
***
Купува си един бизнесмен BMW 11-та серия. Всичко е автоматизирано и перфектно, Но на другият ден се връща в магазина с оплакване:
- Виж, ся кво! Радиото не баца! Ръчкам, тикам копчилъците – и нъцки!
- Господине, радиото е напълно автоматично! Просто кажете на висок глас какво искате да слушате и то ще започне..
Учудил се бизнесмена, но решил да пробва:
- АЗИС!
И радиото пуска съответната станция с песен на Азис.
- Я! Бачка! ЛЕПА БРЕНА!
И радиото пак сменя на някаква сръбска станция с Лепа Брена…
Тръгва бизнесмена. Още на първият светофар го засича някаква таратайка и той:
- ПЕДЕРАСИИИ!!!
И радиото включва автоматично пряко предaване от Народното събрание...
***
Перничанка притеснено заговаря съпруга си:
- Страх ме е, че си имаш друга.
- Що, мааа?
- Вече два месеца не си ме бил.....
***
В бар:
- От къде сте, госпожице?
- От Украйна.
- Барман! Едно уиски за мен и един коктейл "Молотов" за госпожицата!
***
Три приятелки си говорели за мъжете им.
Първата:
- Когато чистих сакото на мъжа ми, откривам по него три руси косъма и после му нарязах сакото.
Другите:
- О-о-о, ти си му разказала играта.
Втората:
- Когато прах дънките на мъжа ми, намирам в джоба листче с телефонен номер на жена и после му ги хвърлих през терасата.
Другите:
- О-о-о, ти си му разказала играта.
Третата:
- Когато бръкнах в джобовете на якето на мъжа ми, намирам презерватив и после го надупчих с игла.
Първата:
- О-о-о, ти си МИ разказала играта...
***
Лекар не може да заспи. В него се борят съвестта и разумът:
Съвестта:
– Как можеш да спиш спокойно, като изневери жена си?!!!
Разумът:
– Зависи… Като все няма време за секс, все заета... И светец да си, ще й изневериш…
Съвестта:
– Добре. Има някакво оправдание, ама това да го направиш с пациент – къде ти е лекарската етика...
Разумът:
– Глупости, Тодорчо, от поликлиниката, спи редовно с пациентки – и те са доволни, и той - задоволен…
Съвестта се замълчала. Точно докторът да заспи, съвестта отново се появява и вика:
- Да, ама Тодорчо не е ветеринарен лекар!
***
Блондинка седи , и по едно време чува шум във главата си
-Кой е там ?
-Аз съм червей мозъкояд !
-А какво правиш там ?
- Гладувам
***
Всяка сутрин нова порция вицове!