петък, 28 март 2014 г.

СмЕх

Не е трудно да намериш мечтаната жена.
Трудно е да я скриеш от твоята собствена.
Хипопотомонстросескипедалиофобия – фобия от дълги думи. A после лекарите нямали чувство за хумор.
***
Ама и аз съм един карък. Да ми се падне най-мързеливият щъркел. Та не можа ли да ме поноси още малко на запад и да ме пусне над Германия, Франция, Швейцария....
***
Служителите на един хотел разбрали новината, че скоро ще дойдат младоженци - мъжът на 95 години, а булката на 22. Когато пристигнали, старецът изглеждал ужасно и всички се притеснили, че първата брачна нощ ще го убие.
Въпреки това, на следващата сутрин булката вървяла бавно и се държала за парапета като слизала по стълбите. Портиерът, като я видял така, попитал какво се е случило. Жената отговорила:
- Той каза, че е спестявал в продължение на 75 години. Мислех, че става дума за пари...
***
Днес, както се разхождах, видях на стъклото на една чисто нова BMW X6 бележка:
"Обади ми се. Моника" и следваше номер на телефон. "Колко романтично!",
помислих си и преместих бележката на стъклото на един прогнил Голф 2-ка, паркиран наблизо...
***
- Мими, ще ми изневериш ли ако ти предложат 100 лева?
- Не, скъпи.
- А за хиляда?
- Не, и не!
- А за десет хиляди?
Сумата се стори на Мими толкова съблазнителна, че да излъже трети път не успя.
***
- Не разбирам как средната заплата в България вече е стигнала 850 лева!?
- Сега ще ти обясня: Твоят шеф яде месо, а ти картофи, но средно вие двамата ядете мусака.
***
Труд :
"Трабант летя в пропаст 30 метра, хората оцеляха".
Оцелели са, защото, докато падали, шофьорът предвидливо е сгънал от трабанта самолетче.
***
Влиза мъж в бар с пушка.
- Кой е спал с жена ми?
Чува се глас от дъното:
- Нямаш достатъчно куршуми, пич!