събота, 8 март 2014 г.

СмЕх

Всяка сутрин нова порция вицове!
***
Събуждат се мъж и жена на 8-ми март.
Жената, протягайки се сладко:
- Ах, какъв хубав сън имах - ти ми подаряваше за 8-ми март палто и пръстен с диамант! Какво ли означава това?
Мъжът я целунал и казал усмихнато:
- Почакай, довечера ще разбереш!
Вечерта жената се прибрала по-рано от работа, приготвила празнична вечеря, запалила свещи...Идва си мъжа и й подава красив пакет. Тя отваря бързо и вижда книгата "Тълковник на сънища".
***
Трите основни възрасти при жените са детство, младост и „колко добре изглеждате“
***
ИЗ МОДЕРНИЯ РУСКИ ФОРУМЕН ФОЛКЛОР.
Здравейте, това е телефонният секретар на президента на Руската федерация Владимир Путин! За съжаление не мога точно сега да Ви отговоря, извън обсег съм.
Ако искате да се предадете - натиснете 1.
Ако искате да ни заплашите със санкции - натиснете 2.
Ако искате да обсъдим ситуацията в Украйна - натиснете 3
Всички клавиши, с изключение на 1, активират междуконтиненталните термоядрени ракети "Тополь М"!
Успех!
***
Стопанка уволнява прислужницата си и тя преди да си тръгне решила да даде воля на чувствата си:
- А Вашият мъж ми каза, че готвя по-добре от Вас!
Стопанката невъзмутимо мълчи.
- А, и още каза, че съм по-хубава от Вас!
Стопанката запазва спокойствие.
- И това не е всичко. Аз и в леглото съм по-добра от Вас!
- Простете и това ли Ви го каза моят мъж?
- Не, Вашият градинар.
***
На търг в Манчестър богат американец обявява, че си е загубил портфейла, в който има 10 000$, и че ще награди този, който го намери със 100$. От дъното на залата се обажда шотландец:
- Аз давам 150!
***
Две приятелки си говорят:
- Мъжът ми почина пед дни след сватбата!
- Е, поне не се е мъчил много...
***
Гост - човек, дето идва да пие кафе и ти изпива всичката ракия....