неделя, 9 март 2014 г.

СмЕх

Всяка сутрин нова порция вицове!
***
История от руските форуми:
1552 - Превземане на Казан
1556 - Завладяването на Астрахан
1555 - Присъединяване на Сибирско ханство
1783 - Превземане на Крим
1920 - Превземане на Крим
1944 - Превземане на Крим
2014 - Превземане на Крим
***
Един дядо си имал ферма с езеро в ябълковата градина.Една вечер той отишъл да си набере ябълки,за целта си взел кофа.Край езерото чул весел смях и видял няколко девойки да се къпят в неговото езеро.Забелязвайки го,те се потопили до шия във водата и най-смелата от тях извикала:
-Няма да излезем,докато не си отидеш!
Старецът се намръщил,вдигнал кофата и рекъл:
-Не съм дошъл да ви гледам голотиите!Дойдох да нахраня крокодила...
***
8-ми март - вълшебен ден, който превръща най-обикновения карамфил в прекрасна роза, а розата в чудна орхидея, поне що се отнася до цените им.
***
Жена намира мъжът си да пише романтично писмо на любовницата си в нета.
Мъжът уплашено пита:
- Какво ще правим сега?
Жената, сочейки монитора:
- Това, това и целият пети абзац!
***
Женската логика
Пътува жена в маршрутка. Трябва да предаде напред пари за билета. Близо до нея сeди друга жена. Как да се обърне към нея - на "ти" или на "вие"? Разсъждава логически.
Тази маршрутка е експресна. Ако до сега не е слязла, знячи отива в моят квартал. Отива с бутилка вина, значи отива при някой мъж. Бутилката е скъпа, значи отива при някой красив мъж.
В нашият квартал има само двама красиви мъже: мъжът ми и любовникът ми. Тя не може да отива при любовника ми, защото в момента аз отивам при него. Значи отива при мъжа ми. Мъжът ми има две любовници - Катя и Ани. Катя е в командировка.
-Ани, ще предадете ли на шофьора парите за билет?
Момичето (учудено):
-От къде ме познавате?
***
Ходи ми се в тоалетната, а там директорът вече 10 минути седи и говори по телефона. Никога не бях искал неговото място толкова силно, колкото сега.
***
Семейството вечеря в кухнята. Изпод масата изпълзява една голяма хлебарка, засуква мустаци и казва:
- Извинете, че ви прекъсвам, но бихте ли пръснали малко "Райд" под хладилника? Синът ми се жени, та искаме да понаправим малко главите ...