петък, 11 април 2014 г.

Вицове, април 2014

Загрижен патладжан

СмЕх

Нервен съпруг се прибира в къщи и започва да си търси причина за да се скара с
жена си.
- Жена , ела тук! - тя идва
- Събуй ми обувките!Тя изпълнява и той продължава:
- Свали ми и чорапите!
Тя и това прави, а той продължава:
- Давай да ям!
Тя покорно изпълнява.
- Сипи ми едно питие!
Тя му налива , а той побеснява повече.
- Включи телевизора...
- Донеси ми вестника...
- Налей ми още едно...
- Я включи лампата!
Тя отива и щраква ключа.
- Я сега я изключи ... ха така!
- Я пак я включи...
- Я пак я изключи...
- Я пак включи...
- Абе, ти на кой сигнализираш ма?
***
Разговор между двама приятели:
- Пешо, как е жена ти след като взе книжка?
- Ами като светкавица е.
- ???????
- Всички стълбове я привличат.
***
Старец влиза в магазина и пита:
- Колко струват яйцата?
- 15 ст.
- А счупените?
- 5 ст.
- Тогава ми начупи десет яйца...
***
Собственик на магазин упреква продавача:
- Много си невнимателен. Този клиент, вместо пет сапуна, взе шест!
- Нека взима, той плати седем...
***
Свири млад пианист. Всички са възхитени. На първия ред стои стар джебчия и си мисли „Какъв талант, какви бързи пръсти....а се занимава с глупости!”
***
Таксиджия докарва мадама на адрес.
Мадамата смутено признава, че няма пари.
Нервиран, таксиста я мята обратно в колата и я закарва на Витоша, на една закътана
полянка.
Вади от багажника одеяло и го постила на тревата.
Мацката се озърта смутено, като плъх в трици.
- Кво ме гледаш, ма? 10 заека гледам в къщи. Скуби трева и пълни одеялото!
***
- Колко струва този пушен слон?
- Но, госпожо, това е пиле!
- Простете, заблудих се по цената.
***
ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ