събота, 12 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

Спартаааааааа

СмЕх

Малко еврейче влиза в магазин и подава буркан:
-Два килограма мед може ли?
-Може. Дай буркана да ти сипя от наливния – казала продавачката.
Продавачката му сипала 2 килограма мед. Еврейчето взело буркана и тръгнало да излиза от магазина.
-Тате каза, че ще плати утре.
-А-а-а, не може - развикала се продавачката!
Взела буркана и изсипала меда обратно. Еврейчето излязло на улицата. Погледнало в буркана, как се стичат остатъците от меда и си казало:
-Прав беше тате, за два сандвича ще стигне!
***
Разбирам че съм спал в някоя мацка, когато телефонът ми се свърже автоматично към wi-fi и.
***
С мъжът ми се договорихме така: един ден ще пазарувам аз, на другия той.
И оттогава сме така: един ден ядем, един-пием.
***
Последни новини :
Поради ураганни ветрове, европейското първенство по парашутизъм премина в световно.
***
Чат във Фейсбук:
- Здрасти.
- Здрасти, познаваме ли се?
- Не. Да се запознаем. Или имаш нещо против?
- Давай.
- Аз съм Галя. От София. Работя в клуб за танци. Организатор на културно-масовата дейност, състезания и пр. Свиря на арфа. Пея в кварталната оперета. Бивш фотомодел, танцувам, готвя, обичам да купонясвам, преподавам уроци вкъщи... Ми това е всичко
- Пешо ... обичам да пия...
***
Жените без силикон, ботокс и прочие добавки и корекции вече трябва да се наричат био-жени.
***
Програма на пернишките дискотеки:
Понеделник: Латинопарти – бой с ножове;
Вторник: БГ парти – стрелба с пистолети;
Сряда: Lady’s Night – масово сбиване заради жена;
Четвъртък: Ретро парти – бой със столове и бутилки;
ВСЕКИ ДЕН НОВИ ВИЦОВЕ
ВИЦОВЕ ОТ 13 април тук: http://daniivanov.blogspot.com/2014/04/2014_13.html