четвъртък, 17 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

Жената, бате, е като гъбата. До де я разбереш каква е...станало е късно

СмЕх

- Ето виждаш ли се каква си! Взе за себе си голямото парче, а на мен остави малкото!
- А ти как би постъпил?
- Аз, разбира се, за себе си бих взел малкото парче...
- Е, а какво си се разкрещял тогава, нали него ти дадох!...

***
Работен ден към 19 часа. Петров тръгва да излиза от офиса, обаче на врата го спира шефа.
-Тръгваме си, а?
-А, не, шефе! Просто отивам да обядвам!!!

***
Жена след дълги дебати отива заедно с мъжа си на риба. Пристигат, той прави бивак, приготвя такъмите и казва:
-А къде е хляба?
-Ми изядох го по пътя.
-А качамака?
-Ми и него изядох.
Мъжът примирено казва:
-Ми дояж и червеите тогава и да си ходим.…

***
Магазин. Опашка до вратата. Влиза забързан мъж и застава най-отпред. Възмутена дама:
- Господине, опашката е отзад!
- Госпожо, Вашата опашка ако е отзад, моята е отпред...

***
Нищо чудно, че в древността са принасяли в жертва девици. Не са били глупави, че да жертват тези, които пускат!

***
Двама приятеля си говорят:
- Жена ми страда от алкохолизъм.
- Че тя пие ли?
- Не. Аз пия. А тя страда.

***
Днешният статус на една моя приятелка гласи: "Минус 18 сантиметра". Не мога да разбера отслабнала ли е, подстригала ли се е или мъжът и я е напуснал???

ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ!